Facía trece anos que un piloto galego non subía o máis alto do podio do Rally Rías Baixas. Facía trece anos que Sergio e Diego Vallejo non gañaban en Vigo. E foi onte, na 45ª edición desta proba, cando rompeu esa mala serie. E foi onte, cando os afeccionados galegos ao motor puideron gozar coa vitoria final do piloto lucense. Non foi fácil, nin moito menos, xa que os problemas, as adversidades, as penalizacións e as avarías mantiveron en albas a todos ata o último tramo, o de Mondariz, onde Sergio Vallejo (Porsche 911 GT3) marcou o mellor tempo e adxudicouse esta proba puntuable para o Campionato de España. O segundo posto foi para Miguel Fuster (Porsche 911 GT3), que se mantén líder do campionato, mentres que a terceira posición ocupouna o mozo Xevi Pons (Mitsubishi Lancer Evo X).
ABRIR + | PECHAR -
O rally comezou ben para Sergio e Diego Vallejo, que marcaron o mellor tempo nos tres primeiros tramos (Samil, As Neves e Covelo), o que lles serviu para empezar a marcar diferenzas cos seus principais rivais, neste caso Miguel Fuster, que se puña a máis de vinte e cinco segundos dos lucenses, e Xevi Pons (Mitsubishi Lancer Evo X), que deu a sorpresa logrando a vitoria na segunda pasada polas Neves.
Iso non supuxo máis que un toque de atención para os lucenses, que se aceleraron e marcaron o mellor tempo no quinto tramo (Covelo). No sexto foi o líder do campionato o que facía parar antes o cronómetro na liña de meta. E todo iso nun percorrido duro, onde a calor era o principal adversario para os participantes, que comezaban a ter problemas de freos, cos neumáticos que perdían adherencia. Menos mal que chegaba a hora da comida e poderíanse arranxar todos os problemas mecánicos no parque de asistencia. Aínda así, varios pilotos víronse obrigados a abandonar. Unha mágoa.
A xornada vespertina comezou como acabara a matutina: con dominio de Sergio Vallejo, que de novo volvía marcar o mellor tempo. Nesta ocasión lográbao na segunda pasada por Fornelos e na primeira por Ponteareas, o que lle permitía seguir aumentando a brecha con Miguel Fuster.
O piloto alacantino, ademais de estar centrado en alcanzar a primeira posición, tiña a súa particular loita con Xevi Pons para que non lle arrebatase o segundo posto, algo que ao final non sucedeu, aínda que o piloto catalán intentouno.
Pero as sorpresas, a maioría dos problemas e avarías aínda estaban por chegar. Fixérono todas xuntas, nun tramo, o noveno, o de Mondariz, no que o mellor tempo marcouno Enrique García Ojeda (Subaru Impreza WRX STI). O piloto cántabro, a pesar do triunfo, non conseguía escalar posicións na xeneral, na que aparecía cuarto e da que non se moveu.
Pero mentres as alegrías eran para Ojeda, os problemas axexaban a Miguel Fuster, que realizou un trompo, debido a un problema cos pneumáticos, o que lle obrigou a cruzar a liña de meta marcha atrás. E tamén a Sergio Vallejo, que rompeu un palier e só puido marcar o sétimo mellor tempo.
A pesar diso, o piloto lucense continuaba líder na xeneral, pero o que non sabía el era que os seus problemas non terminaran e é que a chegada ao parque de reagrupamiento non foi fácil. Había unha gran tensión por se chegaría, se o faría en tempo? Ao final, tras unha tensa espera, unha parada e unha entrada lanzada, o piloto lucense alcanzou o obxectivo e puideron solucionarlle o problema mecánico.
Aínda así, Sergio e Diego Vallejo saíron con tres minutos de atraso cara ao penúltimo tramo, o de Ponteareas, o que ía carrexarlles unha penalización de trinta segundos. Pendentes da decisión dos xuíces, afrontaron os dous últimos percorridos (Ponteareas e Mondariz), con valentía, marcaron o mellor tempo e avantaxaron a Miguel Fuster en case corenta segundos. Segundos que ao final quedaron en 9.7, unha vez que se confirmou a penalización, pero que serviron para darlles o triunfo e para rememorar o logrado fai 13 anos, en 1996, cun ZX 16 V.
A quinta posición foi para Alberto Monarri (Mitsubishi Lancer Evo IX), seguido por Álvaro Múñiz (Mitsubishi Lancer Evo X) e Xavier Lujua (Mitsubishi Lancer Evo IX). Os galegos Pedro Burgo (Mitsubishi Lancer Evo IX) e Alberto Meira (Mitsubishi Lancer Evo IX), que tiveron moitos problemas. Así, ao final ocuparon o undécimo e o décimo lugar da clasificación final.
A xornada vespertina comezou como acabara a matutina: con dominio de Sergio Vallejo, que de novo volvía marcar o mellor tempo. Nesta ocasión lográbao na segunda pasada por Fornelos e na primeira por Ponteareas, o que lle permitía seguir aumentando a brecha con Miguel Fuster.
O piloto alacantino, ademais de estar centrado en alcanzar a primeira posición, tiña a súa particular loita con Xevi Pons para que non lle arrebatase o segundo posto, algo que ao final non sucedeu, aínda que o piloto catalán intentouno.
Pero as sorpresas, a maioría dos problemas e avarías aínda estaban por chegar. Fixérono todas xuntas, nun tramo, o noveno, o de Mondariz, no que o mellor tempo marcouno Enrique García Ojeda (Subaru Impreza WRX STI). O piloto cántabro, a pesar do triunfo, non conseguía escalar posicións na xeneral, na que aparecía cuarto e da que non se moveu.
Pero mentres as alegrías eran para Ojeda, os problemas axexaban a Miguel Fuster, que realizou un trompo, debido a un problema cos pneumáticos, o que lle obrigou a cruzar a liña de meta marcha atrás. E tamén a Sergio Vallejo, que rompeu un palier e só puido marcar o sétimo mellor tempo.
A pesar diso, o piloto lucense continuaba líder na xeneral, pero o que non sabía el era que os seus problemas non terminaran e é que a chegada ao parque de reagrupamiento non foi fácil. Había unha gran tensión por se chegaría, se o faría en tempo? Ao final, tras unha tensa espera, unha parada e unha entrada lanzada, o piloto lucense alcanzou o obxectivo e puideron solucionarlle o problema mecánico.
Aínda así, Sergio e Diego Vallejo saíron con tres minutos de atraso cara ao penúltimo tramo, o de Ponteareas, o que ía carrexarlles unha penalización de trinta segundos. Pendentes da decisión dos xuíces, afrontaron os dous últimos percorridos (Ponteareas e Mondariz), con valentía, marcaron o mellor tempo e avantaxaron a Miguel Fuster en case corenta segundos. Segundos que ao final quedaron en 9.7, unha vez que se confirmou a penalización, pero que serviron para darlles o triunfo e para rememorar o logrado fai 13 anos, en 1996, cun ZX 16 V.
A quinta posición foi para Alberto Monarri (Mitsubishi Lancer Evo IX), seguido por Álvaro Múñiz (Mitsubishi Lancer Evo X) e Xavier Lujua (Mitsubishi Lancer Evo IX). Os galegos Pedro Burgo (Mitsubishi Lancer Evo IX) e Alberto Meira (Mitsubishi Lancer Evo IX), que tiveron moitos problemas. Así, ao final ocuparon o undécimo e o décimo lugar da clasificación final.
0 comentarios:
Publicar un comentario