ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

I RALLY HISTÓRICOS DE ESPAÑA

Ao auspicio do monumental Acueducto de Segovia, e tras disputar o último tramo nas rúas da capital segoviana. O quilómetro da emblemática subida da Costa dos Hoyos, pechaba a primeira edición do Rally de España Histórico.Unha cita que abriu unha nova vía para engrandecer as probas de vehículos clásicos na zona centro cunha carreira que gozou dos mellores tramos de Madrid, Segovia, que pasou por recunchos únicos, que pasou por puntos excepcionais e ofreceu aos participantes unhas sensacións formidables de condución e recreo. Dous días de competición que arrincaron en San Lorenzo do Escorial, cubrindo nove tramos para realizar unha parada de descanso de madrugada. A segunda etapa contou con seis tramos máis ata chegar aos 15 definitivos da proba (175 km cronometrados).

O éxito deportivo en velocidade quedou en mans do galego Jesús Ferreriro, gañador de todos os tramos, no seu debut aos mandos da súa nova montura, un Porsche 911.Sen facerlle sombra pero nun ritmo brillante, o andaluz Enrique Villar subiu tamén ao podio con outro Porsche. Finalmente Toño Sainz pechaba o trío de cabeza coa súa Ford Escort . Un posto logrado tras o abandono de Fernando Dameto cando na noite do venres o seu Ford escort rompía (bomba de aceite) no oitavo tramo. Unha noite esixente que deixou imaxes como o abandono do cántabro Ignacio Martínes, tras arrincar unha roda ao saírse no enlace das Sete Revoltas, debido á baixa visibilidade e a pouca adherencia do asfalto coa choiva. Na meta o gañador Ferreiro estaba exultante: "O rally encantoume. Duro, polo seu percorrido e pola choiva, pero moi bonito, de auténtica competición. E estrear o Porsche gañando é unha gran alegría. Tívenme que adaptar moito a el porque corre máis que o Ford Escort e hai que conducilo diferente. Pero tracciona moi ben e non deu problemas. Onte pola noite chovendo o tramo de Cotos era complicado. O resto moi divertido."

Na modalidade de Regularidade dominio inicial foi da parella Castor Ortega /Mª Carmen Díaz, (Alfa Romeo Guilia), pero fallaron na última especial nocturna, no porto de Cotos, baixando ata a oitava praza.O seu posto retomábano outro Alfa Romeo, o de Jaime Queralt /Manuel González perseguidos por José Santamaría /Xusto Castaña (Seat 124) e por Antonio Foncillas /Pedro Valencia (BMW 2002). Duelo intenso e axustado mostra de que en Regularidade tamén se definen triunfos por segundos. A pugna polo terceiro posto estivo tremendamente aberta pois ata catro pilotos puideron tocar podium, separados ao final por só cinco segundos.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba