![](http://2.bp.blogspot.com/_2vzsmjKz-co/ShbePHYV5FI/AAAAAAAAA_0/yRITKlmhqkM/s400/ss_jml5.jpg)
Os pilotos do equipo, Jari-Matti Latvala e Mikko Hirvonen, ocupan as dúas primeiras posicións do rallye, pero iso significa que ambos se atoparán mañá sábado coas peores condicións de pista posibles.
ABRIR + | PECHAR -
Tal como esperábase, tanto Ford como Citroën servíronse da estratexia no último tramo de hoxe para asegurarse a mellor posición de saída posible mañá. Ao final a loita táctica gañouna Citroën. Sebastien Loeb foi o primeiro en xogar as súas cartas, deténdose durante uns 23 segundos pouco antes de chegar á meta a fin de quedar por detrás de Hirvonen.
Mikko tamén reduciu a velocidade, pero non o suficiente, e ao final da especial seguía estando 3 segundos por diante. "Non podía habelo feito peor ", comentou enojado Hirvonen. "Isto é todo culpa miña, non podo crer que Sebastien reduza tanto. cometín un erro tremendo."
Vista a situación, Ford indicou a Latvala que fose a máxima velocidade para asegurarse o liderado. Sairá o segundo día cunha vantaxe de 39.8 segundos e varrerá a pista para o seu compañeiro de equipo.
Ao chegar ao momento de control final Latvala analizaba así a situación: "Para gañar rallyes hai que aprender a conducir indo na cabeza, así que xa veremos". "Mañá non será un día nada fácil, pero hoxe a pista tampouco se limpou tanto como pensabamos. Todo o que podo facer é manter a calma e a concentración."
Petter Solberg finalizou a xornada en cuarta posición co seu Citroën Xsara WRC, 3.6 segundos por detrás de Loeb, mentres que o piloto do Citroën Junior, Evgeny Novikov, é quinto a 18.3 segundos de Petter.
Mikko tamén reduciu a velocidade, pero non o suficiente, e ao final da especial seguía estando 3 segundos por diante. "Non podía habelo feito peor ", comentou enojado Hirvonen. "Isto é todo culpa miña, non podo crer que Sebastien reduza tanto. cometín un erro tremendo."
Vista a situación, Ford indicou a Latvala que fose a máxima velocidade para asegurarse o liderado. Sairá o segundo día cunha vantaxe de 39.8 segundos e varrerá a pista para o seu compañeiro de equipo.
Ao chegar ao momento de control final Latvala analizaba así a situación: "Para gañar rallyes hai que aprender a conducir indo na cabeza, así que xa veremos". "Mañá non será un día nada fácil, pero hoxe a pista tampouco se limpou tanto como pensabamos. Todo o que podo facer é manter a calma e a concentración."
Petter Solberg finalizou a xornada en cuarta posición co seu Citroën Xsara WRC, 3.6 segundos por detrás de Loeb, mentres que o piloto do Citroën Junior, Evgeny Novikov, é quinto a 18.3 segundos de Petter.
Clasificación:
.1. Jari-Matti Latvala (FIN/Ford) 1h 24:14.5
.2. Mikko Hirvonen (FIN/Ford) a 39.8
.3. Sebastien Loeb (FRA/Citroen) a 42.8
.4. Petter Solberg (NOR/Citroen) a 46.4
.5. Evgeny Novikov (RUS/Citroen) a 1:04.7
.6. Henning Solberg (NOR/Ford) a 1:08.2
.7. Mads Otberg (NOR/Subaru) a 1:16.6
.8. Dani Sordo (ESP/Citroen) a 1:37.3
.9. Matthew Wilson (GBR/Ford) a 2:33.8
10. Khalid Al Qassimi (UAE/Ford) a 2:59.9
.1. Jari-Matti Latvala (FIN/Ford) 1h 24:14.5
.2. Mikko Hirvonen (FIN/Ford) a 39.8
.3. Sebastien Loeb (FRA/Citroen) a 42.8
.4. Petter Solberg (NOR/Citroen) a 46.4
.5. Evgeny Novikov (RUS/Citroen) a 1:04.7
.6. Henning Solberg (NOR/Ford) a 1:08.2
.7. Mads Otberg (NOR/Subaru) a 1:16.6
.8. Dani Sordo (ESP/Citroen) a 1:37.3
.9. Matthew Wilson (GBR/Ford) a 2:33.8
10. Khalid Al Qassimi (UAE/Ford) a 2:59.9
0 comentarios:
Publicar un comentario