O piloto español, Fernando Alonso, fixo o mellor debut con Ferrari e gañou o Gran Premio de Bahréin de Fórmula 1 por diante do seu compañeiro Felipe Massa, á vez que fixo historia coa escuadra italiana.
O bicampión do mundo non puido arrincar o campionato de mellor maneira, converteuse no primeiro gañador da tempada 2010 e, por tanto, primeiro líder. Ademais, fixo historia para Ferrari, ao ser o cuarto piloto da 'Scudería' en gañar no seu debut, igualando as xestas de Mario Andretti (1971), Nigel Mansell (1989) e Kimi Räikkönen (2007).
O seu primeiro posto e o segundo de Massa converteuse no primeiro dobrete de Ferrari desde Francia 2008.
O piloto español foi o máis rápido, desde a saída deixou claro que non ía deixar escapar a oportunidade de facer historia, adiantou a Massa na segunda cuerva para porse segundo e ir directo a por Sebastian Vettel.
Con todo, non foi fácil coller ao alemán. O piloto de Red Bull puxo un ritmo moi alto e chegou a distanciar a Alonso a tres segundos. Pero un problema mecánico do Red Bull precipitou o ataque de Alonso. Así, na volta 34, Fernando púxose primeiro para non abandonar esa posición en toda a carreira.
O bicampión do mundo non puido arrincar o campionato de mellor maneira, converteuse no primeiro gañador da tempada 2010 e, por tanto, primeiro líder. Ademais, fixo historia para Ferrari, ao ser o cuarto piloto da 'Scudería' en gañar no seu debut, igualando as xestas de Mario Andretti (1971), Nigel Mansell (1989) e Kimi Räikkönen (2007).
O seu primeiro posto e o segundo de Massa converteuse no primeiro dobrete de Ferrari desde Francia 2008.
O piloto español foi o máis rápido, desde a saída deixou claro que non ía deixar escapar a oportunidade de facer historia, adiantou a Massa na segunda cuerva para porse segundo e ir directo a por Sebastian Vettel.
Con todo, non foi fácil coller ao alemán. O piloto de Red Bull puxo un ritmo moi alto e chegou a distanciar a Alonso a tres segundos. Pero un problema mecánico do Red Bull precipitou o ataque de Alonso. Así, na volta 34, Fernando púxose primeiro para non abandonar esa posición en toda a carreira.
0 comentarios:
Publicar un comentario