ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

ENTREVISTA A SERGIO VALLEJO

Quen tratou con Sergio coñece as súas virtudes. Nos seus 25 anos de competición Vallejo acumulou un Campionato de España (2009), dos subcampeonatos (2003 e 2008), tres terceiros postos (2002, 2006 e 2007), dos campionatos de S1600 (2002 e 2003), etc. Comezou nisto de las carreiras de forma similar ao máis grande dos pilotos españois de rallyes de todos os tempos, Carlos Sainz: a bordo dun Seat Panda. A os seus 43 anon, atopase no seu mellor momento deportivo. Afronta unha tempada complicada ao debutar con el Ford Festa S2000, ao que se le supón competitivo pero con el que terá que dar o mellor de si mesmo para revalidar el título nacional. Charlamos con el durante a súa visita a Canarias este pasado fin de semana para axudar en la posta a punto ao novo propietario do seu Porsche, el equipo Copi Sport e el piloto desta tempada, Marco Lorenzo.

Ante todo, benvido a esta terra que tantas alegrías che deu.

Moitas grazas, sempre es un pracer vir aquí. Aínda que a Gran Canaria levo vindo varios cordeiros por el Corte Inglés, a Tenerife facía tempo que no viña e xa había ganas.


O Porsche vendíchelo ao equipo de "Copi" e será conducido este ano por Marco Lorenzo. Cal es o teu "feeling" a preto de las posibilidades de ambos no campionato que comezará en breve"
Como xa sabes, no tres últimos anos conseguimos gañar con el aquí, nesta terra. Creo que as illas e as súas estradas son o mellor sitio ol país para este coche, onde mellor pode demostrar o seu potencial. Quizais Marco necesite un pouco de tempo para facerse a el e ir rápido e vós os medios debedes ser conscientes diso e darlle unha marxe.

Doutra banda faime ilusión que el coche co que fun Campión de España veña a Canarias e que ademais so quede un equipo como o de Fernando (Copi Sport), xa que estou convencido de que estará ben coidado.

Que consellos lle deches a Marco Lorenzo?
Pois que hai que dar moitos pasos, pero pequenos e sempre adiante. Hai que ir con calma. A min custoume entender a dinámica deste coche pola súa peculiar repartición de pesos, potencia, tracción, etc. Necesita un período de adaptación e por iso necesitas ir paso a paso. O coche hai que ilo coñecendo, ir con calma. Hoxe subinme con el e creo que ten potencial para facelo ben.

Pero Sergio, o que me contaches xa o sabíamos todos? Cal es el truco definitivo?

Bo, eu a Marco xa lle contei todos os trucos (risas). No pódese contar todo xa que hai outros que corren con el mesmo coche. Hai que ter paciencia.

Como viches o Copi Sport como equipo?

Moi ben, son xente simpática que teñen nestes momentos os dos mellores coches de España, como son el Focus WRC e agora el Porsche. La forma en que traballan axuda a estar cómodo e iso es moi importante.


O teu equipo, o Nupel Global Racing, está a disputar o mundial en la categoría S-WRC con Xevi Pons. Ademais, co mesmo coche co que ti participarás no nacional. Non che gostaría ser ti o piloto do mundial?

Claro que si, mentiríache si dixese o contrario. Pero o equipo está formado por máis pilotos e a idea era a de diversificar proxectos. Todos entendemos que estando Xevi no equipo, debía ser el quen fose; ten certa experiencia nas probas do campionato. Eu xa teño 43 anos e teríao máis complicado pois apenas se poden dar duas pasadas en entrenos. O meu sitio está no nacional, non sei durante canto tempo pero polo menos mentres me divirta, pásemo ben e sexa competitivo estarei a loitar.

Imaxínome que estás a seguir de preto o que está a ocorrer en México (no intre da entrevista, Xevi era quinto. Finalmente venceu na categoría)?

Si, Luís Moya está a informarme de forma detallada. Xevi está a facelo fenomenal a pesar da súa preocupación por no adestrar o suficiente co novo Festa. E consciente que ten máis vantaxe por coñecer os tramos ,(disputou a proba o pasado ano) que por coche.
E que podemos esperar de ti este ano tendo en conta que estreas coche?

Sendo campión e aínda que no equipo no haxa présa por conseguir grandes resultados, o meu obxectivo es revalidar el título. Son o primeiro que sabe que hai rivais que teñen máis quilómetros que eu feitos sobre un S2000, polo que ao principio terei que reciclar certos conceptos sobre la condución. Pero tampouco vou pór escusas para estar diante. Agora xa adoito pensar en Ford, no S2000 e en estar na pelexa.

Sabes que o Rallye de Canarias está a un paso de confirmar a súa inscrición nel IRC, que lle dirías a quen a estas alturas tivese algunha dúbida da conveniencia diso?
Simplemente que midan os datos de repercusión do último Monte-Carlo, aínda que no chegase nin a metade xa sería suficiente. A repercusión é mundial e iso é moi bo para Canarias e para Las Palmas. Persoalmente, creo que o menos malo de que Asturias no poida ter el IRC, sexa que quede en Canarias e en España. Pero eu iría un pouco máis lonxe: a afección canaria merécese ter un rallye desta categoría. Si ao final conséguese, que creo que si, gozarán moitísimo con pilotos e monturas que van rápido de verdade.

E aquí esperarémosche con ansia, por tradición. Seguirás dándonos espectáculo co S2000?

Seguro que si. Nas rectas correremos un pouco menos, pero nas curvas pasaremos máis rápido e tentaremos gañar por cuarta vez aquí. Ademais, en teoría coñecemos mellor O terreo que os pilotos do IRC. Loitaremos por la vitoria.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba