ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

FUSTER ULTIMA OS ULTIMOS DETALLES

Miguel Fuster ultima a preparación da súa Porsche 911 GT3 co que repite este ano no Campionato de España de Rallys de Asfalto. O 20 Rally A Vila Joiosa Trofeo Costa Branca, que se disputa este fin de semana, é como sempre un obxectivo fundamental para o piloto de Benidorm, que xa sabe o que é subir todo o máis alto do caixón nas dúas últimas edicións.


- Que significa para vostede este rally da Vila?
É un rally moi especial porque corremos en casa, porque é o que abre o campionato e porque penso que para o meu coche non vai ser unha mala carreira porque son tramos bastante rápidos, coñecidos e, sempre que a meteoroloxía respéctenos, penso que podemos estar a loitar pola vitoria.

- Adoita consultar a páxina da Axencia Estatal de Meteoroloxía?
Axiña que non, ademais equivócanse bastante e a última hora na montaña sálgueche unha nube e arruínache o rally.

- Quen poden ser os seus principais inimigos nesta primeira proba?
A priori somos de cinco a sete os pilotos que estaremos con posibilidades de gañar, pero para min os máis fortes son Sergio Vallejo e Berti Hevia, que xa a tempada pasada deron o do de peito. A incógnita será o Ford.

- Non me diga que cun Porsche 911 tenlle medo a un Ford Festa?
Téñolle respecto ao Ford, ao Skoda, ao Subaru, son coches coa categoría Súper 2.000 que de feito custan tres veces máis que o Porsche, aínda que polo nome parezan coches utilitarios, pero nos rallys van dar moita guerra. Esperamos poder plantarlles cara este ano.

- Como ve o percorrido do Rally este ano, hai algún tramo que sexa o seu favorito?
Favoritos son todos, porque todos eles gústanme, aínda que quizais o menos adecuado para as características do meu coche, que non significa que non me guste, sexa o de Sela-Relleu, porque a primeira parte si que é ancha, pero logo é moi estreito, moi roto, moi bacheado, onde o Porsche non se defende tan ben como faio na estrada lisa. O primeiro tramo marcará onde estaremos, porque a zona do Pantano, de Augas de Bussot cara arriba, imos ir todos moi rápido e creo que ese tramo, que é o primeiro, marcará o devir do rally.

- Espera un rally tan igualado como o do ano pasado que se decidiu nos últimos metros do último tramo, no que ningún dos dous primeiros sabía quen gañara até o último segundo?
Non, non, espero facer un rally moito máis tranquilo desde o principio e coas cousas máis claras, non deixalo para o final como sempre, que logo che pode saír algún problema, no meu caso xa me saíu dúas veces. Ademais, este ano non hai tramo nocturno, o que a min me prexudica porque cando se facía de noite no tramo de 45 quilómetros partía con vantaxe por coñecelo.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba