ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

RAIKKÖNEN 1º EN SPA

Hai un vello devandito que explica que a carreira non pode gañarse na primeira volta, pero si pode perderse. Para Kimi Räikkönen esa norma non serve, pero para catro pilotos dos postos medios é totalmente apropiado.

Kimi Räikkönen empezaba as 44 voltas do Gran Premio de Bélgica desde a sexta posición de parrilla e utilizou a vantaxe do KERS á perfección, colocándose segundo indo cara a Lles Combes na primeira volta por detrás do "poleman" Giancarlo Fisichella. Por detrás, Romain Grosjean causou un accidente que implicou a catro coches na mesma curva, obrigando a saír ao coche de seguridade.

ABRIR + | PECHAR -

Apoiándose de novo no KERS na resalida, o campión do mundo de 2007 adiantou a Fisichella e colocouse na cabeza. Malia todos os esforzos do piloto de Force India, Räikkönen conseguiu manter a súa reducida vantaxe ata a bandeira a cadros e marcou a súa cuarta vitoria no circuíto de Spa Francorchamps.

Mentres Räikkönen conseguía a primeira vitoria da tempada para Ferrari, o piloto do día era, sen dúbida, Fisichella, que ha presionado durante toda a proba mantendo a diferenza en menos dun segundo durante a maior parte da carreira antes de cruzar a meta só 0,9 segundos por detrás.

Mentres Ferrari celebra a súa primeira vitoria da tempada e Force India Mercedes goza dos seus primeiros puntos e o seu primeiro podio, foi un día mediocre para os líderes do campionato, dos que o que saíu mellor parado foi Sebastian Vettel, que aproveitou ao máximo un primeiro stint longo para subir ao tercer posto ao cruzar a meta.

Jenson Button empezaba a carreira en 14ª posición e sufriu un trompo ao recibir un toque de Romain Grosjean en Lles Combes, o mesmo incidente onde quedaron fóra de competición Lewis Hamilton e Jaime Alguersuari. Aínda que Button segue tendo problemas na pista, a súa sorte segue funcionando, xa que o seu principal rival, Rubens Barrichello, fixo unha saída horrible desde a cuarta posición de parrilla e caeu ao último posto, mentres Mark Webber gañouse unha penalización "drive through", que lle deixou fóra dos puntos.

Robert Kubica adiantou ao seu compañeiro de BMW Sauber Nick Heidfeld na Source na primeira volta, cando o piloto alemán perdeu impulso ao saír da curva e o dúo loitou durante toda a carreira ata terminar en cuarta e quinta posición por diante de Heikki Kovalainen, que aproveitou ben a súa estratexia a unha parada e acabou sexto tras saír 15º.

Logo da súa lenta saída con traballo extra do sistema antibloqueo, Barrichello, fixo ao principio unha parada por detrás do coche de seguridade e isto púxoo na zona de puntos.
O veterano brasileiro correu con forza e cando quedaban tres voltas para que terminase a carreira, parecía que non podería terminala xa que empezou a saír fume da parte dereita da súa Mercedes V8. Afortunadamente para Barrichello, o motor aguantou a distancia e termino en 7ª posición, conseguindo dous puntos e pechando a brecha de 16 que lle separan do seu compañeiro de equipo Button.

Nico Rosberg conseguiu os últimos puntos da carreira coa súa Williams Toyota, continuando coa súa racha de puntos que leva durante 8 carreiras consecutivas. O seu compañeiro de equipo, Kazuki Nakajima foi 13º.

Mark Webber podería acabar en 3ª ou 4ª posición xa que loitou contra Heidfeld nas primeiras voltas da carreira. Con todo, na súa primeira parada en boxes, o equipo Rede Bull colocoulle na ruta de acceso do piloto de BMW Sauber e se lle penalizó acto seguido. O australiano defendeuse, pero acabo 9º fose da zona de puntos.

Toyota podería asegurar bastantes puntos en Bélgica, pero na primeira volta Trulli, que ía segundo, rodaba por detrás dun lento Heidfeld na primeira curva e rompeulle o alerón dianteiro. O italiano rodou último antes de que un problema coa manguera de combustible dificultara aínda máis a súa carreira e provocase o seu abandono. Timo Glock tamén sufriu unha longa primeira parada en boxes por un problema de abastecimiento de combustible, e provocou que Glock quedase fóra dos puntos e acabase 10º cando baixou a bandeira a cadros.

Adrian Sutil empezou e acabou en 11ª posición, pero fixo unha boa carreira, adiantando posicións logo dunha parada en boxes na primeira volta tras chocar con Fernando Alonso. O piloto de Force India puxo un novo alerón dianteiro e rodou durante toda a carreira preto do ritmo dos líderes da carreira.

Luca Badoer terminou 14º e ultimo no segundo Ferrari logo doutra pouco memorable carreira, mentres Alonso viuse obrigado a retirarse logo de chegar a rodar terceiro e a unha soa parada. Con todo, na primeira volta tocouse con Sutil e iso danoulle a parte dianteira esquerda do R29, o que fixo que o equipo dixéselle que abandonase.

A Vitoria de Räikkönen pode ser atribuída á vantaxe de KERS pero o GP de Bélgica foi tan entretido como sempre, con batallas en todas as zonas da pista. Afortunadamente para o líder do campionato, os seus rivais continúan cometendo erros, así chegará a Monza coa súa vantaxe máis ou menos intacta.


Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba