ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

PETER SOLBERG DECIDESE POLO C4 WRC

Logo de oito rallyes WRC cun Citroën Xsara 2005/2006, Petter Solberg volverá cunha montura de nivel para as probas do WRC de España e GB, onde participará ao volante dun C4 WRC similar ao que pilota o cinco veces campión do mundo, Sebastien Loeb.

Petter falou con wrc.com sobre o seu cambio ao C4 e o que espera para os dous próximos rallyes.

De momento só probou o C4 WRC con reglajes para terra. ¿Que ten planeado antes dos rallyes de España e Gales?
"Faremos dous días de test antes de cada rallye. Estamos terminando de zanjar os detalles, así que aínda non podo dicirvos onde e cando serán."

Pero elixiu un coche para un rallye de asfalto sen habelo pilotado antes nesa superficie. ¿Preocúpalle iso?
"Non. decidín que o Rallye de España será onde descubrirei ata onde podo chegar [fronte aos rivais]. Axudaranos a ver que é posible de face ao ano que vén. O feito é que ata agora o C4 demostrou ser o coche máis rápido en asfalto."

O responsable de Citroën Racing, Olivier Quesnel, espera que antes do final da tempada anúnciese unha colaboración co seu equipo. ¿Cando decidirá algo sobre os seus plans para o 2010?
"Todo o que se refira ao ano que vén depende de se logro atopar os patrocinadores que necesito. Por agora está todo no aire, non hai nada decidido."

¿Como se tomou Malcolm Wilson [director do equipo Ford] a noticia de que elixira o C4 en lugar do Focus?
"A miña relación con Malcolm segue sendo moi boa. Tivemos unha longa charla en Australia e foi moi profesional e moi xusto. Seguimos en contacto, así que non hai problema."
Sebastien Loeb e Dani Sordo finalizaron primeiro e segundo en España durante os tres últimos anos; ¿elixiu o rallye máis difícil para poñerse a proba?
"Bo, eu penso que nunca hai que ter medo de nada. É un pouco como a decisión de correr este ano co Xsara. Era un coche do 2005 e todo o mundo dicía que estaba tolo e que podía arruinar o meu reputación. Dicían que non sería suficientemente rápido pero lles demostrei que se equivocaban. Non importa de que rallye trátese, sempre hai que enfrontarse a determinadas circunstancias. Seguro que España será un gran desafío, pero poida que sorpréndavos."

¿Que cre que será capaz de facer en España?
"É difícil de dicir. España será un rallye para atopar o meu ritmo e velocidade, e espero que vaia en aumento ao longo da proba. Dende logo é moi difícil gañar a Sebastien en asfalto, pero con este coche creo que teño a mellor oportunidade desde o 2004."

Agora que finalmente conseguiu un coche mellor a xente esperará de vostede grandes resultados en España e GB. ¿Canta presión está recibindo?
"Non máis da normal. Durante toda a tempada co Xsara sentinme presionado. Para min foi moi importante facelo ben en cada carreira. Se non, non conseguía patrocinadores. Agora estamos negociando un novo orzamento, pero aparte diso non hai diferenza."

Logo de España vén o Rallye de GB, unha proba que vostede gañou en tres ocasións. ¿Pode volver facelo?
"Iso espero, loitarei polo triunfo. Como dixen, non creo que teña unha oportunidade tan boa desde o 2004. Se puiden estar por diante da maioría de pilotos en Finlandia cun Xsara, ¿que cres que podo facer con este coche se todo vai ben?"

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba