ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

BUTTON O MELLOR

O británico Jenson Button (Brawn GP), líder do Mundial de Fórmula un, considérase o mellor piloto da historia e asegura que cando non consegue el mesmo a vitoria nunha carreira, dálle igual quen sexa o vencedor.

Gañador de seis das oito primeiras carreiras do Mundial 2009, Button domina o campionato con 64 puntos fronte aos 41 do seu compañeiro de equipo, o brasileiro Rubens Barrichello.

Nunha entrevista para o número de agosto da revista GQ, e en resposta á pregunta de quen consideraba o mellor piloto da historia, afirmou sen vacilar: «Eu son o mellor».
Sobre a vitoria do seu compatriota Lewis Hamilton (McLaren) no Mundial do ano pasado, Button asegurou que carece de importancia para el: «Non me interesa quen gana, se non son eu quen o fai. Só me preocupa gañar eu, e séntome celoso de calquera que consegue a vitoria».
Button cre, no entanto, que o triunfo de Hamilton foi bo para o deporte e tamén para o propio Button porque lle permitiu conseguir un gran coche, en alusión á oferta do equipo Brawn.

En só un ano, Button pasou de ser un piloto frecuentemente dobrado a ser el quen dobra a todo un campión do mundo, Lewis Hamilton, como ocorreu máis dunha vez.

No entanto, Button mostrouse comprensivo co actual campión do mundo, que ocupa o undécimo posto no Mundial con só nove puntos en 8 carreiras.
«Agora está nunha difícil situación, a mesma en que moitas veces vinme eu con anterioridad, e é duro para el pero veremos de que pasta está feito, creo que é forte mentalmente e é rápido, e sairá desta ben», declarou Button.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba