FIAT deu pleno soporte a Albert Llovera para que o calendario máis ambicioso a nivel internacional convertésese en realidade.
Llovera-Rozada ao volante do Fiat Grande Punto S2000 estarán no podio de saída do Rally do viño de Madeira (Portugal), proba válida para o Campionato de Europa de Rallys co máximo coeficiente e para o IRC (Intercontinental Rally Challenge), e en outubro tomará a saída no do paseo marítimo de Salou para disputar a manga catalá de Campionato de Mundo de Rallys, o Rally Cataluña-Costa Dourada.
Llovera-Rozada ao volante do Fiat Grande Punto S2000 estarán no podio de saída do Rally do viño de Madeira (Portugal), proba válida para o Campionato de Europa de Rallys co máximo coeficiente e para o IRC (Intercontinental Rally Challenge), e en outubro tomará a saída no do paseo marítimo de Salou para disputar a manga catalá de Campionato de Mundo de Rallys, o Rally Cataluña-Costa Dourada.
ABRIR + | PECHAR -
O piloto andorrano, que durante boa parte da tempada centra as súas enerxías en competir en probas de terra, nunca pecha a porta a novas experiencias aínda que sexan sobre asfalto e ao máximo nivel: "O ano pasado a proba do Campionato do Mundo que se disputa en Cataluña foi a clave para que FIAT seguise confiando en min para o 2009. Mentres estivemos en carreira mantivémosnos en posicións de podio. Deixamos o traballo a medias, pero desde este mesmo momento tiven a plena convicción de que estaría na seguinte edición para competir, se cabe, con máis motivación nunha proba coa que me sento plenamente identificado e moi a gusto ao volante do Grande Punto."
E para disputar o Cataluña 2009 co máximo de garantías, Llovera puxo todo o seu empeño para conseguir a inscripción nunha proba de nivel internacional: "Logo de comentalo co equipo (PCR Sport), chegamos á conclusión de que competir sobre asfalto antes do Cataluña sería moi conveniente. Lanzamos o proxecto e ao final, co apoio incondicional de FIAT, conseguimos reunir o orzamento necesario para afrontar a proba portuguesa. ¿Por que Madeira e non Bulgaria ou a República Checa? Madeira é un rally de asfalto de gran renombre internacional e ademais encaixa á perfección no noso calendario da tempada e outro punto ao seu favor é que FIAT co seu equipo oficial disputase a proba portuguesa. Tamén quero destacar que os organizadores demostráronnos que querían que fósemos competir ao seu rally e isto sempre é de agradecer."
O trazado do Rally do viño de Madeira 2009, que se disputará os días 29 e 30 de xullo e 1 de agosto, ten 21 especiais (11 diferentes) que suman 289 kms., cronometrados. Cabo destacar que a carreira pecharase co segundo paso pola especial Chao dá Lagoa que con 21,93 kms., é a mais larga do Madeira 2009.
A cidade de Funchal será o centro neurálgico dun rally que, a priori, pódese asegurar que será moi esixente para o físico dos pilotos.
E para disputar o Cataluña 2009 co máximo de garantías, Llovera puxo todo o seu empeño para conseguir a inscripción nunha proba de nivel internacional: "Logo de comentalo co equipo (PCR Sport), chegamos á conclusión de que competir sobre asfalto antes do Cataluña sería moi conveniente. Lanzamos o proxecto e ao final, co apoio incondicional de FIAT, conseguimos reunir o orzamento necesario para afrontar a proba portuguesa. ¿Por que Madeira e non Bulgaria ou a República Checa? Madeira é un rally de asfalto de gran renombre internacional e ademais encaixa á perfección no noso calendario da tempada e outro punto ao seu favor é que FIAT co seu equipo oficial disputase a proba portuguesa. Tamén quero destacar que os organizadores demostráronnos que querían que fósemos competir ao seu rally e isto sempre é de agradecer."
O trazado do Rally do viño de Madeira 2009, que se disputará os días 29 e 30 de xullo e 1 de agosto, ten 21 especiais (11 diferentes) que suman 289 kms., cronometrados. Cabo destacar que a carreira pecharase co segundo paso pola especial Chao dá Lagoa que con 21,93 kms., é a mais larga do Madeira 2009.
A cidade de Funchal será o centro neurálgico dun rally que, a priori, pódese asegurar que será moi esixente para o físico dos pilotos.
0 comentarios:
Publicar un comentario