ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

NOVO FIESTA R2

O equipo M-Sport levou a cabo dúas xornadas de intensos ensaios sobre estradas de asfalto co novo Ford Fiesta R2, vehículo que xa se encontra a punto para a súa homologación e que, unha vez debute nalgunha proba menor, efectuará a súa estrea internacional no próximo Rallye de España, que se disputará do 2 ao 4 de outubro.

Co expiloto oficial de Ford, Markko Märtin, ao seu volante, este novo automóbil destinado a facilitar a entrada dos pilotos privados no mundo dos rallyes completou con éxito as datas españolas do seu longo tour europeo, deixando satisfeitos a cantos asistiron aos ensaios previos á súa homologación.

No periplo europeo do novo Fiesta R2 participan un total de 15 países e empezou en Bélxica, cunha proba organizada nun tramo sobre asfalto de 3,1 km na pista de probas de Ford en Lommel, con Matthias Boon, gañador do FST Internacional Shootout, ao seu volante. O Fiesta R2 tamén estivo en Mikolajki, sede da Superespecial do Rallye de Polonia durante o primeiro día do rallye do mundial, e en Turquía. Agora, o Fiesta R2 rodou en España, farao dentro de pouco en Eslovenia e de novo en Italia, país onde debutou no pasado Rallye de Sardeña do mes de maio, de forma simultánea a outros ensaios sobre terra que se farán no Reino Unido.

O Fiesta R2 foi deseñado ao realizado por M-Sport para substituír ao Fiesta ST, modelo que ademais de venderse en 27 países de todo o planeta é o que utilizan os competidores do Fiesta SportTrophy, así como moitos pilotos de campionatos nacionais e rexionais de rallys. Os coñecementos obtidos no Fiesta ST e no laureado Focus RS bicampeón mundial de rallys, han sidos aplicados en boa medida na creación deste Fiesta R2 baixo o liderado do principal enxeñeiro de M-Sport, Chris Williams, quen tamén fora responsable do deseño do Fiesta ST.

O Fiesta R2 está baseado no modelo de serie Ford Fiesta Sport, que equipa o motor 1.6 Ti-Vct, de 120 CV (1.598 cc), ao que se adapta un kit especifico de conversión estándar desenvolvido por M-Sport e que tras os ensaios españois quedou xa definido. Este kit, que logra transformar ao coche de serie nun coche de rallye, contempla pezas do motor que aumentan as prestacións, incluíndo pistóns, bielas, árbores de levas, muelles de válvula, inxectores, caixa de aire, filtro de aire, buxías e equipamento deflector para o cárter. A caixa de cambios foi substituída por unha de modo secuencial, adaptada a un diferencial autoblocante, xunto cuns freos mellorados e suspensión Reiger.

Mais alá das pezas especiais específicas, a intención é usar nesta versión de competición moitos compoñentes do Ford Fiesta de serie e doutros vehículos de Ford, co obxecto de reducir custos. O kit de conversión estará dispoñible en M-Sport e en determinados puntos de venda autorizados de diferentes países. O pasado mes de abril, M-Sport anunciou o desenvolvemento do Fiesta Súper 2000 para a competición de máis alto nivel. Estes dous vehículos Fiesta, o Súper 2000 e o R2, crearán unha completa escaleira de oportunidades para os participantes en rallys que lles permitirá pasar do nivel de base ao WRC, utilizando sempre vehículos Ford.

Markko Märtin: O Fiesta R2 é unha excelente base para empezar

Baixo a dirección técnica de Chris Williams, a comercial de Andrew Wheatley e o liderado ao volante do expiloto oficial de Ford e gañador de 5 probas do mundial, o estoniano Markko Märtin, os ensaios definitivos do Fiesta R2 sobre asfalto remataron con grande satisfacción para todos. Segundo Markko Märtin, o Fiesta R2 é unha excelente base para un coche de acceso aos rallys e sen dúbida ofrece un comportamento que aseméllalle a vehículos de superiores prestacións. Quíxose ofrecer un coche competitivo, fiable, pero ante todo cuns custos moi baixos para que non sexa obstáculo a súa explotación. En asfalto está xa definida a composición do kit, agora fáltanos traballar un pouco máis sobre terra e homologalo. Segundo teño entendido o Rallye Catalunya será a gran competición internacional que verá o seu debut.

¿Que cales son os meus plans? Non teño plans! Non teño intención de volver á competición, a miña tarefa como probador gústame e penso que tamén achego o meu granciño de area á marca nesta tarefa.




Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba