O rally de Madeira celebra esta semana a súa quincuaxésima edición integrado un ano máis no IRC e cunha participación de gran nivel. O británico de Peugeot Kris Meeke chega cun só punto de vantaxe na clasificación xeral con respecto ao ausente Jan Kopecky. Tres marcas saen a por todas.
ABRIR + | PECHAR -
Máis de setenta coches e todos os favoritos do campionato IRC, fóra diso os Skoda Fabia de Juho Hanninen e Jan Kopecky, danse cita na edición número cincuenca do Rally Vinho Madeira, a sétima proba puntuable da tempada. As estreitas e reviradas estradas de asfalto da bela illa portuguesa proporcionarán o habitual e incerto espectáculo co liderato da competición en xogo. O rally constará de vinte e un tramos cronometrados entre o xoves, 30 de xullo, e o sábado, primeiro de agosto.
En total, vinte e un equipos poñerán en xogo mecánicas Súper 2000, aínda que un bo número de participantes (máis de cincuenta) serán pilotos locais, especialmente hábiles e competitivos ano tras ano en Madeira.
Favoritos
Entre os favoritos, destaca o retorno á competición de Kris Meeke, o líder do campionato, e dos seus compañeiros en Peugeot Nicolas Vouilloz (campión en 2008) e Freddy Loix. Meeke, ganador de tres rallys este ano, viu como a súa posición de privilexio na xeneral viuse reducida á nada, despois de que a formidable actuación dos pilotos de Skoda en Rusia achegase ao checo Jan Kopecky a só un punto do norirlandés.
Tamén deixou unha formidable impresión nas proximidades do Báltico o novo Proton, pilotado polo británico Guy Wilks. Os seus tempos, competitivos ata cos dos Skoda, fan pensar nun cuarto fabricante (xunto con Peugeot, Skoda e Abarth) capaz de subir ao podio en calquera proba do Intercontinental Rally Challenge.
Locais
Entre os pilotos portugueses, sempre moi competitivos en casa, cabo esperar un excelente papel das @mozo Bruno Magalhaes, aos mandos dun Peugeot 207 S2000, e Bernardo Sousa, que pilotará un Abarth Grande Punto. Magalhaes é o actual campión nacional portugués e Sousa é o máis perigoso dos pilotos nacidos na illa de Madeira (no seu caso, en Funchal).
Ademais, o campión de 2008 na categoría de dúas rodas motrices, a coñecida como Copa 2WD, o italiano Marco Cavigioli, realizará o seu retorno ao campionato aos mandos dun Abarth Grande Punto S2000.
O rally de Madeira será un punto de inflexión moi importante na Copa 2WD, pois volverán á acción os dous principais favoritos ao título, Manuel Vila aos mandos do seu Fiat Punto S1600 e Denis Milet pilotando un Peugeot 207 RC.
En total, vinte e un equipos poñerán en xogo mecánicas Súper 2000, aínda que un bo número de participantes (máis de cincuenta) serán pilotos locais, especialmente hábiles e competitivos ano tras ano en Madeira.
Favoritos
Entre os favoritos, destaca o retorno á competición de Kris Meeke, o líder do campionato, e dos seus compañeiros en Peugeot Nicolas Vouilloz (campión en 2008) e Freddy Loix. Meeke, ganador de tres rallys este ano, viu como a súa posición de privilexio na xeneral viuse reducida á nada, despois de que a formidable actuación dos pilotos de Skoda en Rusia achegase ao checo Jan Kopecky a só un punto do norirlandés.
Tamén deixou unha formidable impresión nas proximidades do Báltico o novo Proton, pilotado polo británico Guy Wilks. Os seus tempos, competitivos ata cos dos Skoda, fan pensar nun cuarto fabricante (xunto con Peugeot, Skoda e Abarth) capaz de subir ao podio en calquera proba do Intercontinental Rally Challenge.
Locais
Entre os pilotos portugueses, sempre moi competitivos en casa, cabo esperar un excelente papel das @mozo
0 comentarios:
Publicar un comentario