ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

BARRICHELLO 1º DESPOIS DE 5 ANOS

Rubens Barrichello aproveitou ao máximo a súa carga de combustible, unha táctica soberbia e un erro crítico de McLaren Mercedes para gañar o Gran Premio de Europa en Valencia, conseguindo a décima vitoria da súa carreira e a primeira desde Shanghai 2004. Levando un tributo ao lesionado Felipe Massa no casco, o emocionado brasileiro cruzou a meta dous segundos por diante do "poleman" Hamilton e colocouse segundo na loita polo campionato, 15 puntos por detrás do seu compañeiro en Brawn Mercedes Jenson Button.

ABRIR + | PECHAR -

Lewis Hamilton parecía controlar totalmente a carreira nas primeiras voltas, cando saíu como un raio da pole position co seu compañeiro Heikki Kovalainen freando a Barrichello, o que permitiu ao ganador de Hungría conseguir unha pequena vantaxe. Barrichello, con todo, puido rodar preto de Kovalainen e, ao levar máis carga de combustible, arrebatoulle a segunda posición logo da primeira rolda de paradas.

Co seu segundo de a bordo relegado á terceira posición, Hamilton ha presionado para manter a distancia co piloto de Brawn entre tres e catro segundos. Con todo, todo foi para nada, xa que no volta 38 Hamilton entraba ao pit lane e atopábase con que o equipo non preparara os neumáticos. Mentres os seus mecánicos afanábanse ao seu ao redor, ía pasando o tempo e Hamilton non volveu á carreira ata logo de 14 segundos. Nese momento Barrichello estaba xa seis segundos por diante e a carreira estaba perdida para McLaren.

Barrichello realizou un pilotaje soberbio que podería conseguir a vitoria ata sen o problema de Hamilton, pero estivese moito máis reñida. Co fin de semana horrible que tivo Red Bull, Barrichello colócase por diante de Mark Webber no campionato, xa que o australiano terminou noveno e fóra dos puntos mentres Sebastian Vettel sufriu un problema no repostaje e logo outro fallo de motor, co que abandonou por segunda vez consecutiva.

Kimi Räikkönen cualificouse sexto e aproveitou ao máximo o KERS na saída para colocarse cuarto na primeira curva. A partir dese momento o campión de 2007 fixo unha carreira sólida, como é habitual nel e arrebatoulle o tercer posto a Kovalainen na última parada. O seu compañeiro Luca Badoer levou un ritmo bastante bo en carreira, pero o seu regreso á competición logo dunha década estivo sementado de pequenos erros que lle deixaron 17º ao cruzar a bandeira a cadros.

Kovalainen estará decepcionado coa cuarta posición logo de rodar segundo durante o primeiro stint, pero o finlandés defendeuse ben de Nico Rosberg ao final e conseguiu o seu mellor resultado na que está sendo unha segunda tempada difícil con McLaren Mercedes.

Rosberg seguiu o seu racha de puntos co quinto posto, mentres a carreira do seu compañeiro Kazuki Nakajima quedou esnaquizada xa na cualificación cando un problema mecánico fíxolle parar en pista e despois na carreira por un pinchazo na roda traseira dereita.
O piloto xaponés aínda non ha puntuado este ano.

Fernando Alonso perseguiu a Rosberg durante gran parte da carreira antes de conformarse coa sexta posición no seu Gran Premio de casa co primeiro Renault, mentres o líder do campionato, Jenson Button, fixo unha carreira pobre e terminou sétimo, levándose dous puntos do campionato.

Saíndo desde a quinta posición, Button fixo unha boa saída, correndo xunto a Sebastian Vettel na primeira curva. Quizais pensando na súa gran vantaxe no campionato, Button reduciu velocidade e isto provocou que lle adiantasen catro coches. O piloto de Brawn pronto adiantou a Mark Webber, pero consideraron que recortara a chicane para gañar unha vantaxe inxusta e viuse obrigado a renunciar á posición. O piloto británico gañaría a posición de Webber na última entrada en boxes, pero foi unha mala actuación para un piloto que aspira á gloria do campionato.

Robert Kubica obtivo o punto final para o seu equipo, BMW Sauber, cun sólido oitavo posto, mentres Webber parecía perdido durante todo o fin de semana e terminou en novena posición e sen puntos. Red Bull Renault, polo tanto, vaise de Valencia sen lograr ningún punto e agora están 27,5 puntos por detrás de Brawn Mercedes no mundial de constructores.

Adrian Sutil e Giancarlo Fisichella mostraron un bo ritmo durante a carreira, finalizando 10º e 12º respectivamente coas súas Force India Mercedes e con Nick Heidfeld entre ambos no segundo monoplaza de BMW Sauber. Os dous pilotos de Toyota, Jarno Trulli e Timo Glock, víronse involucrados en incidentes da primeira volta, primeiro con Romain Grosjean e despois con Sebastien Buemi, pero finalmente conseguiron acabar en 13º e 14º lugar.

O primeiro GP para Grosjean viuse comprometido tralo seu contacto co coche de Trulli na saída e un trompo máis tarde, aínda que finalizou 15 por diante de Jaime Alguersuari, que tivo problemas na súa segunda carreira con Toro Rosso. O seu compañeiro de equipo, Buemi, viuse obrigado a parar e colocar un novo alerón dianteiro tras un toque con Glock na primeira volta e despois fixo un trompo que lle deixou fóra de carreira por un problema cos freos dianteiros.

O circo da Fórmula Un diríxese agora ás montañas de Eifel para o Gran Premio de Bélxica no famoso circuíto de Spa Francorchamps. Red Bull necesita recuperarse logo dun mal fin de semana en Valencia, mentres Barrichello pode iniciar unha recuperación de final de tempada xusto cando o seu compañeiro está baixando de forma.



Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba