![](http://4.bp.blogspot.com/_2vzsmjKz-co/SoHqxfNjUjI/AAAAAAAABog/GeZfW_ZQaUA/s400/1108-3-fiesta-r2-msport.jpg)
Tres meses despois de que empezase o proxecto, a primeira maqueta estará reematada esta semana, cun primeiro ensamblaxe sobre o primeiro coche finalizado.
O mes pasado Ford anunciou que o Festa substituiría o Focus e que sería o novo aspirante ao Campionato do Mundo de Rallyes a partir de 2011. Deas de entón fixéronse avances sobre a base do S2000, cun equipo de dez diseñadores dirixido polo Director Técnico de M-Sport, Christian Loriaux, traballando a contrarreloj.
"O Festa S2000 está realmente collendo forma,"dixo Malcolm Wilson, Director Xeral de M-Sport. "A noticia da semana pasada sobre o compromiso de dous anos por parte de Ford co Campionato do Mundo de Rallye FIA e a introdución do Festa S2000 como o coche para a campaña do 2011 motivounos moito."
Antes de facer o seu debut no WRC, Wilson dixo que o coche estaría listo para competir en certamen S2000 para a Copa do Mundo do 2010. "Daralles aos propietarios e aos equipos unha verdadeira oportunidade para conseguir a vitoria co novo coche que foi construído con todos os nosos coñecementos técnicos e experiencia,"dixo.
O novo coche estivo construído seguindo a nova regulación técnica da FIA, a cal inclúe a prohibición do uso de materiais de alto custo como o titanio, Kevlan e a fibra de carbono. O Festa tamén está equipado cunhas barras de seguridade construídas acorde coas regulaciones máis estritas, incluíndo un incremento na medida dos tubos de 38mm a 50mm.
O equipo dixo que as novas barras de seguridade son un 5% máis ríxidas que as do actual Focus RS WRC.
"M-Sport é un líder demostrado no deseño de barras de seguridade, e puxemos en práctica toda a nosa experiencia no deseño do Novo coche de M-Sport de rallyes, o Ford Festa S2000," dixo Loriaux. "Todos os aspectos do novo coche están avanzando seguindo o calendario e estamos moi contentos co progreso obtido ata agora."
0 comentarios:
Publicar un comentario