ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

ATKINSON INTENTA CORRER A VINDEIRA TEMPADA

O ex piloto do equipo Subaru, Chris Atkinson, está intentando volver ao Campionato do Mundo de Rallyes o próximo ano e declarou que a súa meta é ser Campión do Mundo algún día.
Do mesmo xeito que Petter Solberg, Atkinson, con 29 anos, quedouse fose cando Subaru anunciou a súa retirada do programa do WRC. A diferenza de Solberg, o australiano non estivo presente na maioría das probas de 2009, participando só na primeira, o Rallye de Irlanda, como parte do Equipo Junior de Citroën.

ABRIR + | PECHAR -

Malia a súa ausencia, Atkinson dixo que aínda tiña intención de volver ao WRC, ata sabendo que o número de prazas dispoñibles polas marcas é limitado.

"Volver ao WRC e ser Campión do Mundo é o meu maior obxectivo pero polo momento non hai moitas oportunidades (para o piloto). Como mínimo, non as que eu quero,"dixo. "É moi pouco probable que faga máis rallyes este ano, así que estou centrando a miña atención no futuro. Estou en negociacións para obter algo. Estou falando con todo o mundo, iso é o que tes que facer para que o teu nome estea presente aí fose."
A tempada 2008 de Atkinson foi a súa cuarta no WRC e onde obtivo os mellores resultados. Malia pilotar un coche non moi competitivo, conseguiu cinco pódiums e regularmente estaba por diante do seu compañeiro de equipo, Petter. Atkinson cre que esta experiencia iralle ben para volver ao campionato.
"Estou seguro de que podo continuar onde o deixei," dixo. "Os resultados do ano pasado mostran o competitivos que eramos contra Petter e agora mira como o fai el cun coche que ten 4 anos. Non sei se son capaz de conseguir bos resultados tampouco, ese é o motivo polo cal quero volver."
"Claro que hai pilotos máis novos, pero é difícil que teñan a experiencia que eu teño. Fíxache en pilotos como Marcus (Gronholm), el non tivo a súa primeira oportunidade no WRC ata os 32 anos. Sebastien (Loeb) gañou por primeira vez aos 30. Teño 20 e pico, así que non estou fóra de xogo aínda. Aínda teño 10 anos por diante neste deporte. Un ano fora non será un problema. Pero canto antes volva ao volante, mellor. Estou máis motivado que nunca para saír aí fora."

A data límite para as inscripciones para o próximo rally de Australia foi a semana pasada e salvo un milagre no último minuto, Atkinson non espera estar alí, nin como piloto nin como espectador. "Vivo en Mónaco, e se tivese algo que facer alí encantaríame ir, pero non vou facer toda esa viaxe a casa para ver unha proba na cal preferiría participar," dixo. "Claro que querería pilotar, pero só se fose cun World Rally Car pata negra. Cando has pilotado profesionalmente, non ten sentido aparecer por alí a menos que poidas competir."

A filla de Atkinson, de tres meses, mantívolle ocupado últimamente, pero insiste en que está a punto para a acción: "Dende Irlanda, a única competición que fixen foi como piloto invitado nun mini campionato en Australia. Quedei segundo entre algúns dos mozos con coches Súper V8, así que tampouco estivo mal. Nun coche de rallyes fixen algunhas probas para manter a miña pilotaje ao día e estar en forma. Tamén estiven adestrando bastante, máis que antes porque teño máis tempo. Peso catro quilos menos e estou máis en forma que nunca, así que cando volva, ¡vixiade!"



Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba