ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

WRC PORTUGAL

RESUMEN 2ª XORNADA

O piloto do equipo Citroën Total, Sebastien Loeb, salirá con unha ventaxa de 26.8 segundos na última xornada do Rali de Portugal despois de impoñerse nos seis tramos disputados hoxe.

ABRIR + | PECHAR -
Loeb empezou a xornada en terceiro lugar, pero sacou partido diso, poñendose na cabeza da proba na segunda especial do día e aumentando a sua ventaxa en cada un dos kilómetros seguintes.

Como líder do rali, Loeb será o primeiro en sair nos cinco tramos finales e tendrá que enfrentarse as peores condicións da pista, con pó e rocas, pero o rematar a última especial de hoxe o francés dixo que non podía desexar un marxen máis cómodo.

“Foi un bo dia .Fixen todo o posible por aumentar o tempo. En canto o efecto do barrido da pista, alguns tramos estaban máis sucios que outros, pero o máis importante é que temos unha boa ventaxa de cara a mañan.Inda así pode que no sexa suficiente para contrarrestar o feito de sair o primeiro, porque os tramos de mañan teñen máis curvas e estarán máis sucios; haberá que esperar a ver cómo vai, pero en xeral, non podía desexar un mellor resultado.”

Despois de cair o segundo posto no TC9, o piloto do equipo BP Ford Abu Dhabi, Mikko Hirvonen, loitou con Sebastien durante grande parte do día, mantendo a distancia con él a menos de 10 segundos ata os dous tramos finais, nos cales seu ataque foi baixando.

O chegar o final do TC13, con un dos neumáticos dianteros de seu Ford Focus desfeito, Hirvonen mostrouse optimista sobre suas opcions de cara o domingo.

“Fixen todo o que puden pero os meus neumáticos están desfeitos.Mañan será un día largo e tendréi unha posición de saida máis boa que Sebastien. Si non teño problemas co po ,ou cousas polo estilo inda podo pillalo. Intentareino. Non teño outra opción.”

Dani Sordo é terceiro co seu C4 WRC do equipo Citroën Total. “Estou moi ledo de estar aquí inda que estou un poco descontento polo erro que tiven antes, pero supoño que así é este deporte.”

Petter Solberg pechou as cinco primeiras posicións co seu Citroën Xsara , un coche que se calcula ten un 10 por cento menos de potencia cos seus rivais. A pesares dalgún que outro susto de última hora, o noruego estaba encantado co desenrolo da sua xornada.

“Noso neumático traseiro dereito desgastouse totalmente e nalgunhas curvas tivemos máis dun xusto,” explicou Petter. "Nos últimos 10 Km tiven que afloxar, pero en xeral foi un bo dia, de feito, mellor do que esperaba.”

O británico Matthew Wilson acabou a xornada na sexta posición despois dun duro ataque do seu compañeiro de equipo en Stobart Ford, Henning Solberg. Éste reduciu a distancia con Wilson de 25 segundos despóis do TC8, a 0.9 o final do día.

“Henning atacou moi forte; mañan vai ser difícil mantelo a raia,” recoñecía Wilson. “Pero está ben. Sentinme igual de cómodo co coche que en Chipre, e mañan esperamos poder rematar quintos.

Despóis de ter que loitar por adaptar seu pilotaxe as pistas portuguesas nos comenzos da carreira, Henning remataba a xornada emocionado ante a oportunidade de loitar polo quinto posto co seu compañeiro de equipo durante o último día de competición. O noruego comentou:

“O coche vai moi ben e estou disfrutando. Espero que mañan teñamos unha boa loita. Si Matthew quere ese posto, pode intentalo, pero eu tamén irei por él.”

Por detrás de Solberg outra batalla moi axustada entre Evgeny Novikov e Mads Ostberg, con Novikov acabando o día en séptima posición con 0.8 segundos de ventaxa sobre seu rival. O piloto de Subaru, Ostberg, asegurou que loitará por esa plaza o domingo.

“Intentéi atrapalo no último tramo, pero temos unha boa posición e podemos seguir loitando mañan.”
CLASIFICACIÓN SEGUNDA XORNADA



Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba