ABRIR + | PECHAR -
Pero o francés amosase insaciable e de volta ia ser o máis rápido cuando o resto do parque agantaba sua posición esperando o peche da carreira sin danar máis da conta as suas mecánicas, algo que non todos conseguiron.
Segundo foiu o español Dani Sordo, que suma un podio máis e dalle outro doblete a Citroen que lle ben de maravilla de cara o Mundial de constructores, no que aumenta sua ventaxa con Ford.
A carreira prácticamente decideuse o sábado, cando Loeb se colocou líder e Hirvonen, o único que podía incordialo, tiña que abandoar o ter problemas de motor que non foi quen de arranxar e non poido reincorporarse a carreira.
Polo tanto o Domingo so era cuestion de levar o coche ata o parque pechado. Non foi nada doado. Había moitas pedras altas que golpexaban de seguido os parachoques e os baixos do coche que podían dar o traste co conseguido en toda a proba. Pero pese as reservas de todos, Loeb volvía a ser o mellor e demostróu que a unión que forma co seu Citroen C4 WRC a dia de oxe é imbatible.
O primeiro en cair foi o finlandés Jari-Matti Latvala (Ford), líder durante a primeira xornada, que acusóu problemas de alimentación do motor do seu Focus e parouse en pleno tramo, no que perdía oito minutos, e toda opción de podio.
Pouco despois era o noruego Petter Solberg (Citroen) quen sufría o mesmo problema, tamén en pleno tramo, inda que este non poido seguir na proba, co conseguinte abandono.
Así, despois de varios problemas era o noruego Henning Solberg (Ford) o que se facía coa terceira plaza seguido do arxentino Federico Villagra (Ford), que co seu cuarto posto consigue a mellor posición da sua vida deportiva.
0 comentarios:
Publicar un comentario