ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

LOEB GAÑA CO CONSETIMENTO DE DANI SORDO

Loeb declaraba: "Nun WRC non se pode ir co brazo no portelo, hai que conducilo cun certo ritmo". Dani engadía: "freo pronto e como quedo curto, volvo acelerar e como o C4 corre moito, chego demasiado rápido á seguinte curva. Entón é fácil equivocarse e saírse ao estar preocupado máis por estar a igualar o tempo do teu compañeiro, que non de correr ao máximo".
Na media parte, tras este xogo, Loeb chegou na cabeza con 2'3 sobre Xordo e xa 50' sobre Hirvonen, mantendo o cuarto e quinto posto, Petter Solberg e Ogier. Novikov voltou á carreira polo sistema SupeRallye volvíase a saír e abandonaba definitivamente.
En Port Aventura dábanse ordes cara ao final do rallye de non esaxerar e deixar unhas marxes máis importantes e Sordo cumpría, comezando a deixar que Loeb afastásese. Iso permitiu que Petter Solberg (C4 WRC) realizase varios mellores rexistros, aínda que entre o dez primeiros, o último día non cambiou ningunha posición. Detrás Weijs mantivo a súa privilexiada posición entre o cinco Juniors sobreviventes, entre os cales tras unha carreira moi admirada, o catalán Martí, perdeu no último tramo o segundo posto para o seu Clío R3, a favor do Suzuki de Bertolotti. Entre os pilotos do Pirelli Star Drivers, vitoria do finlandés Jarkko Nikara, nunha das súas raras chegadas á meta, mentres que no Gr.N despois dunha batalla entre Brynildsen (Skoda) e o húngaro Asi (Mitsubishi) atrasado por unha penalización, foi o noruegués quen se impuxo. Na Copa RMC, abandonou Márquez (Evo X) no último intre por un problema familiar e o galego Víctor Senra concretou a súa dominación de todo o rallye.
O ritmo baixou conforme se achegaba a meta e para mostra a vitoria no último curto tramo do finlandés Latvala (Focus WRC), que foi un piloto que non existiu en todo o rallye. No RAC será outra cousa. Cos seus 4 coches no cinco primeiros postos, Citroën coróase matematicamente Campión do Mundo de Construtores un ano máis, quedando o título de Pilotos, o máis importante á espera do Rallye de Gales a finais de Outubro. En leste, Mikko Hirvonen podería desbancar a Loeb, ó o francés obter a súa sexta coroa consecutiva.

Clasificación Final


Campionato de pilotos
1. Mikko Hirvonen, 84 puntos
2. Sébastien Loeb, 83 puntos
3. Dani Xordo, 58 puntos
4. Jari-Matti Latvala, 39 puntos
5. Petter Solberg, 30 puntos
6. Henning Solberg, 29 puntos
7. Matthew Wilson, 25 puntos
8. Sébastien Ogier, 24 puntos
9. Federico Villagra, 16 puntos
10. Conrad Rautembach, 8 puntos.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba