Sebastian Vettel dominou as 53 voltas do Gran Premio de Xapón desde a pole position, mantendo as súas opcións ao campionato nun día en que Rubens Barrichello e Jenson Button só puideron terminar nas últimas posicións de puntos.
Vettel converteu o seu pole nunha cómoda vantaxe ao principio da carreira, conseguindo aforrar un pouco de combustible no seu primeiro Saint e controlando o ritmo de Lewis Hamilton, que empezou moi forte. O actual campión utilizou o KERS na saída para pasar a Jarno Trulli e colocarse segundo, pero non conseguiu despegarse do piloto de Toyota.
Trulli mantivo a presión sobre Hamilton e conseguiu recuperar o segundo posto na segunda e última rolda de paradas até conseguir unha ben merecida segunda posición no gran premio de casa do seu equipo.
Kimi Raikkonen presionou moito no segundo stint da carreira e levou como premio o cuarto posto, xa que conseguiu pasar a Nick Heidfeld. O piloto de BMW Sauber perdeu tempo na súa segunda parada mentres o equipo melloraba a hidráulica o que, combinado co ataque de Raikkonen, fíxolle perder a cuarta posición.
Nico Rosberg fixo un primeiro stint longo co seu Williams Toyota desde o sétimo posto de grella e fixo unha segunda parada xusto cando o coche de seguridade saía na volta 46. Terminou quinto por diante do desafortunado Heidfeld.
Rubens Barrichello empezaba a carreira 15 puntos por detrás do seu principal rival polo título Jenson Button, pero tivo problemas de ritmo co seu segundo xogo de pneumáticos e non puido progresar. De feito, o veterano brasileiro ha perdido terreo e estivo moi presionado polo seu compañeiro no últimas cinco voltas antes do final.
Button presionou ao máximo e recuperou terreo respecto de Barrichello e na súa loita polos puntos axudoulle Heikki Kovalainen, que obrigou a Adrian Sutil a facer un podio ao principio da carreira. Iso deulle ao líder do campionato dúas posicións fáciles e a partir de entón puido reducir distancias co seu compañeiro de máis de 12 segundos a menos dun.
con dous puntos pola sétima posición, Barrichello diríxese a Interlagos 14 puntos por detrás de Button, mentres Vettel está só dous puntos por detrás de Barrichello e a 16 de Button.
Brawn Mercedes non se asegurou o campionato de construtores. Teñen 35,5 puntos de vantaxe sobre Red Bull a falta de dúas probas, con 36 puntos aínda dispoñibles.
Robert Kubica sentiu decepcionado ao comezar e terminar na novena posición co segundo BMW Sauber. Presionou a Button para conseguir o último punto nas voltas finais, pero foi incapaz de pasarlle.
Fernando Alonso saíu desde o posto 16º e fixo un bo uso da súa estratexia a unha parada, e terminou en 10ª posición no que foi un funesto fin de semana para Renault.
Vettel converteu o seu pole nunha cómoda vantaxe ao principio da carreira, conseguindo aforrar un pouco de combustible no seu primeiro Saint e controlando o ritmo de Lewis Hamilton, que empezou moi forte. O actual campión utilizou o KERS na saída para pasar a Jarno Trulli e colocarse segundo, pero non conseguiu despegarse do piloto de Toyota.
Trulli mantivo a presión sobre Hamilton e conseguiu recuperar o segundo posto na segunda e última rolda de paradas até conseguir unha ben merecida segunda posición no gran premio de casa do seu equipo.
Kimi Raikkonen presionou moito no segundo stint da carreira e levou como premio o cuarto posto, xa que conseguiu pasar a Nick Heidfeld. O piloto de BMW Sauber perdeu tempo na súa segunda parada mentres o equipo melloraba a hidráulica o que, combinado co ataque de Raikkonen, fíxolle perder a cuarta posición.
Nico Rosberg fixo un primeiro stint longo co seu Williams Toyota desde o sétimo posto de grella e fixo unha segunda parada xusto cando o coche de seguridade saía na volta 46. Terminou quinto por diante do desafortunado Heidfeld.
Rubens Barrichello empezaba a carreira 15 puntos por detrás do seu principal rival polo título Jenson Button, pero tivo problemas de ritmo co seu segundo xogo de pneumáticos e non puido progresar. De feito, o veterano brasileiro ha perdido terreo e estivo moi presionado polo seu compañeiro no últimas cinco voltas antes do final.
Button presionou ao máximo e recuperou terreo respecto de Barrichello e na súa loita polos puntos axudoulle Heikki Kovalainen, que obrigou a Adrian Sutil a facer un podio ao principio da carreira. Iso deulle ao líder do campionato dúas posicións fáciles e a partir de entón puido reducir distancias co seu compañeiro de máis de 12 segundos a menos dun.
con dous puntos pola sétima posición, Barrichello diríxese a Interlagos 14 puntos por detrás de Button, mentres Vettel está só dous puntos por detrás de Barrichello e a 16 de Button.
Brawn Mercedes non se asegurou o campionato de construtores. Teñen 35,5 puntos de vantaxe sobre Red Bull a falta de dúas probas, con 36 puntos aínda dispoñibles.
Robert Kubica sentiu decepcionado ao comezar e terminar na novena posición co segundo BMW Sauber. Presionou a Button para conseguir o último punto nas voltas finais, pero foi incapaz de pasarlle.
Fernando Alonso saíu desde o posto 16º e fixo un bo uso da súa estratexia a unha parada, e terminou en 10ª posición no que foi un funesto fin de semana para Renault.
0 comentarios:
Publicar un comentario