Xevi Pons regresa ao Mundial de rallys. Faio da man de Luís Moya e o equipo Nupel, encadrado na categoría Súper 2000, a segunda división da especialidade e ao volante dun Ford Festa.
Como afronta este retorno?
Con moita ilusión, porque case perdera a esperanza de volver. Aínda que seguía sendo o meu obxetivo, cada vez víao máis difícil e, aínda que no Nacional me foi ben e logrei triunfos, quería voltar.
Cal é o seu obxectivo?
Aínda que nos expuxemos este ano de retorno como unha rodaxe para xa loitar polo título a próxima tempada, eu vou tentalo. Gustaríame loitar polo Mundial a pesar de que me falta rodaxe e experiencia tras dous anos sen correr a este nivel e de non coñecer o coche, que só poderei probar o luns xa en México.
E o seu gran rival é...
Penso que Al Attiyah será o máis forte. Logrou un título de Grupo N, o pasado ano repetiría de non ser por unha exclusión... Ademais, xa vimos o que lle fixo correr a Sainz no Dakar.
Que tal con Luís Moya e o resto do equipo?
A verdade é que a Jorge Dorribo, o xefe de Nupel, habería que porlle non un monumento, senón varios. Grazas a el e a Luís vou volver ao Mundial cun coche e equipo gañadores. Pero non só iso, tamén van pór catro coches no Nacional, a escola Sen eles os rallys en España estarían case mortos. Temos que coidarlles.
Como afronta este retorno?
Con moita ilusión, porque case perdera a esperanza de volver. Aínda que seguía sendo o meu obxetivo, cada vez víao máis difícil e, aínda que no Nacional me foi ben e logrei triunfos, quería voltar.
Cal é o seu obxectivo?
Aínda que nos expuxemos este ano de retorno como unha rodaxe para xa loitar polo título a próxima tempada, eu vou tentalo. Gustaríame loitar polo Mundial a pesar de que me falta rodaxe e experiencia tras dous anos sen correr a este nivel e de non coñecer o coche, que só poderei probar o luns xa en México.
E o seu gran rival é...
Penso que Al Attiyah será o máis forte. Logrou un título de Grupo N, o pasado ano repetiría de non ser por unha exclusión... Ademais, xa vimos o que lle fixo correr a Sainz no Dakar.
Que tal con Luís Moya e o resto do equipo?
A verdade é que a Jorge Dorribo, o xefe de Nupel, habería que porlle non un monumento, senón varios. Grazas a el e a Luís vou volver ao Mundial cun coche e equipo gañadores. Pero non só iso, tamén van pór catro coches no Nacional, a escola Sen eles os rallys en España estarían case mortos. Temos que coidarlles.
0 comentarios:
Publicar un comentario