ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

WRC - COMENZA A TEMPADA EN SUECIA

O rally nórdico correrá a súa edición número 34, un dos 6 percorridos históricos que conforman o 31er. capítulo do rally mundial que iniciase en Montecarlo 1979 con vitoria de Lancia e o seu modelo Stratos, tripulado polos franceses Bernard Darniche-Mahé. Até a apertura das accións en Karlstad, corréronse 393 probas especiais, nas que Sebastien Loeb logrou ser o máis eficaz con 54 vitorias e 6 títulos mundiais; onde España predomina na cantidade de puntos acumulados grazas sobre todo, á regularidade de Carlos Sainz que logrou 1225 unidades.

Con Lancia como dominadora en marcas co seu modelo Delta e 46 vitorias e coa posibilidade de Ford como cons tructor, de superar a Lancia que domina con 74 triunfos o marcador, só un de vantaxe sobre a marca do óvalo e onde Arxentina figura coa única vitoria dun americano ,Jorge Raúl Recalde- na historia mundial.

Os números de Suecia.

Correrase sobre 21 probas especiais diagramadas sobre superificie de terra con manto nevado a través de 345.150 quilómetros, no medio dun ambiente con só 7 horas de luz diúrna. Coas extensas ligazóns, a proba suma 1879 quilómetros.

É importante destacar que as novas regras, impoñen que as motorizaciones que se usen en Suecia, deberán ser utilizadas en Xordania e Nova Zelandia.

O trazado nevado servirá para a utilización dos pneumáticos Pirelli SottoZero, construídos coa mestura que se usa para a terra e acondicionados con 400 cravos de tungsteno, os cales serán efectivos en tanto non se alteren as condicións do clima e mantéñanse as baixas temperaturas. Pola contra, a neve derretida converterá en barro as zonas de tránsito, engadindo un risco aos pilotos.

O Príncipe Herdeiro Carlos Felipe, será o largador oficial da competencia que ten só 58 inscriptos oficiais. Os WRC serán 20, seis dos cales iniciarán a marcha detrás dos N4 que suman 24. Unha decena serán os S2000, só 2 unidades competirán na clase A6 e un Ford Festa ST deberá transitar só o destino da súa categoría. Estas últimas divisións non deberían outorgar puntaje pola escasa participación.

Na clase maior, 10 son vehículos vetustos rescatados para sumar con pilotos nalgúns casos, que se retiraron da competencia varios anos atrás.

O xoves na noite sueca córrese a primeira coronómetro nunha pista de trote profesional, con dúas rúas de percorrido.

O venres repítense 3 clasificatorias e a superespe cial de apertura e o sábado efectuaranse dúas pasadas a 4 probas cronometradas.

O domingo as accións finalizan con dous sectores a repetir e outros dous que se correrán por única vez.

A especial máis extensa é a número 9 que se reitera como 13 en Vergasen con 24.630 kms. e se efectivizará o día sábado.

En Suecia, Loeb buscará a súa vitoria número 55, Miko Hirvonen a undécima da súa carreira profesional, mentres Jari Matti Latvala, o último vencedor en 2008, tentará o seu segundo triunfo nórdico, que significaría o terceiro suceso da súa carreira.

Entre os suramericanos Gustavo Trelles sumou en Suecia 3 abandonos e foi 16to. coa vitoria de Keneth Ericsson no 97 e 20mo. no 99 cando venceu Tommi Makinen. É o piloto americano con maior número de presenzas na proba.

Luís Perez Companc pola súa banda foi 23ro. na edición 2006 que gañou Gronholm. Na oportunidade participou tam bién o cordobés Juan Pablo Raies , desclasificado por conducir sen un das súas luvas , obrigación regulamentaria excluínte.

Pérez Companc quedou 15to. ao ano seguinte onde repetiu na xeral Marcus Gronholm.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba