ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

HIRVONEN PRIMEIRO LIDER DO CAMPIONATO

O finlandés Mikko Hirvonen (Ford) fíxose co triunfo no rally de Suecia, primeira cita do mundial, e convértese no primeiro líder do campionato, aínda que até a pouco do final tivo que empregarse a fondo ante o empuxe do francés Sebastien Loeb (Citroen).

Loeb fixo todo o posible para evitar que se cumprisen os prognósticos que situaban aos pilotos escandinavos, máis afeitos pilotar sobre neve e nestas condicións climáticas, como máximos favoritos para a vitoria.

Só nos últimos tramos, Loeb baixou a presión para asegurar un segundo posto ante o gran ritmo ao que rodaba Hirvonen.

Por detrás, o finlandés Jari-Matti Latvala (Ford) fíxose co terceiro posto que até onte ostentaba o español Dani Sordo (Citroen) pero que cedeu ao esquecer quitar el e o seu copiloto unhas proteccións no motor que lle provocaron sobrecalentamiento no motor, polo que perdeu un minuto no penúltimo tramo da xornada.

Loeb tentouno até o segundo tramo -foron cinco os disputados-. Arriscou todo o que puido e só rabuñou dúas décimas ao finlandés en 21 quilómetros, mentres que as condicións non eran as idóneas: a neve brillaba pola súa ausencia e os camiños eran de barro con roderas, isto supuña a eliminación dos cravos das rodas e da vantaxe que estes dan xa que sen cravos é imposible manexar o coche sobre xeo.

Así, a metade do segundo tramo entendeu que xa non debía arriscar e baixou o ritmo. Tiña vantaxe co terceiro, Latvala, a pesar de que este viña empuxando desde atrás, e concentrouse en manterse sobre a pista e non sufrir ningún contratempo.

Hirvonen conseguiu unha vitoria importante ante o seu asalto ao título para o que debe distanciar a Loeb desde o principio e tratar de romper a súa hexemonía no Mundial durante o últimos seis anos.

Latvala fíxose co último posto do podio, favorecido polo problema de Sordo, aínda que cando o español tivo o problema o escandinavo xa mellorara o ritmo e estaba a reducir as súas diferenzas co español, co que podería haberlle disputado a praza hoxe.

Cabe tamén destacar a actuación do bicampión Marcus Gronholm, que regresou á competición para porse aos mandos dun Ford Focus WRC de última xeración e disputar unha das súas probas favoritas. Marcou o mellor tempo nalgún tramo e estivo entre os mellores en moitos, pero os problemas eléctricos fixéronlle perder demasiado tempo para terminar perdido na clasificación -29º-.

Doutra banda, o tamén finlandés Kimi Raikkonen, que este ano cambiou o seu Ferrari de Fórmula Uno por un Citroen C4 conseguiu finalizar a proba, aínda que moi atrás -34º-, despois de que o venres sufrise unha saída de pista, que lle supuxo unha perda de vinte e seis minutos no tramo, aínda que tanto o sábado como hoxe demostrou que a súa adaptación ao coche está a mellorar.

Con este triunfo, Hirvonen suma xa a súa duodécima vitoria no mundial.

Suecia é o primeiro rally do mundial e as posicións finais da proba son as mesmas que as do campionato, aínda que este ano estréase sistema de puntuación, co que a distancia de Hirvonen con Loeb é de sete puntos, mentres que Latvala é terceiro con 15, a dez da cabeza e Sordo é cuarto con 12.
A próxima cita é en México, sobre terra, entre o 5 e o 7 de marzo.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba