ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

HIRVONEN RESISTE E SORDO PERDE O PODIO

O líder do equipo Ford, Mikko Hirvonen, sairá o domingo, último día do Rallye de Suecia, cunha vantaxe de 16.6 segundos á fronte da clasificación, unha diferenza que o seu principal rival, o piloto de Citroën Sebastien Loeb, recoñece que será difícil de recuperar no cinco tramos que quedan de carreira. O segundo día de competición constou de dous bucles idénticos de catro tramos cada un na rexión de Varmland, no centro de Suecia, e preto do parque de asistencia de Hagfors. Baixo un ceo despexado e cunha temperatura de até -22ºC, os equipos enfrontáronse a 117.76 Km de xeo e neve que cubrían os tramos.

Hirvonen empezou a xornada do sábado liderando cunha marxe de 6.2 segundos respecto de Loeb, pero tras unha intenso toma e daca durante a mañá, esa diferenza reduciuse a 4.2 segundos ao chegar ao mediodía. Pola tarde as cousas foron diferentes, xa que Hirvonen e Loeb decidiron montar os seus neumáticos de reposto en distintos momentos da carreira, sendo Hirvonen quen tomou a mellor decisión respecto diso, conseguindo 23 segundos de vantaxe despois do TC15. "Foi un bo día," comentou Hirvonen. "Dezaseis segundos non son demasiado, pero é máis do que tiñamos esta mañá. Mañá aínda nos quedan por disputar tramos longos, e Seb atacará duro, pero xa se verá. Espero manterlle baixo control. Hoxe non foi ningún problema saír o primeiro a pista, especialmente na primeira pasada, agradécese, porque ti marcas a trazada e non hai roderas nin neve, nada."

Loeb finalizou a xornada rabuñándolle ao seu rival 6.4 segundos no tramo final, pero o francés non estaba nada contento. "Hoxe cometemos un erro estúpido cos neumáticos; foi unha decisión moi equivocada," dixo. "No TC15 montei neumáticos novos diante e tiña os de atrás totalmente desgastados, polo que non me serviu. Perdín moito tempo respecto de Mikko. ¿Podo atraparlo?. Non o sei, pero será moi difícil. Normalmente 16 segundos son unha diferenza posible de recuperar, pero si observamos os tempos de hoxe entre el e eu vese claramente que é difícil marcar diferenzas."

O compañeiro de equipo de Hirvonen, Jari-Matti Latvala, é terceiro tras un día ambiguo ao volante do seu Ford Focus RS WRC. Con todo no TC15 tivo un golpe de sorte cando o piloto que estaba por diante del na clasificación, Dani Sordo, viuse obrigado a parar por sobrequencemento do seu motor. "Foi un día correcto, pero a mañá foi frustrante, porque Dani non facía máis que afastarse," explicou. "Pensaba que perderiamos a batalla, pero esta tarde axustamos os reglajes e todo saíu ben. Bo, tamén tivemos un pouco de sorte cos problemas de Sordo. Quero manter a posición até o final. Estaría ben empezar a tempada cun podio."

Cincuenta e catro segundos por detrás de Latvala, Sordo pagou caro un erro no TC15, cando non despexou a neve do panel de ventilación dianteiro do seu coche e case se lle coce o motor a metade de tramo. "É decepcionante," dixo. "De todos os xeitos tratarei chegar á meta e sumar algúns puntos. A tempada acaba de empezar, xa veremos como nos vai en México."

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba