O qatari, que decidiu rebelarse aos orzamentos esaxerados, aínda despois de gañar a primeira data no seu país co Ford Festa S2000. Inmediatamente decidiu que un Skoda Fabia era a mellor ferramenta para afrontar o ano deportivo e vía VW, da cal a fábrica checa é subsidiaria, contratou un preparado polo equipo belga Rene Georges Racing Sports.
A escuadra é moi experimentada e nos 90 iniciou as súas actividades con evolucións dos SEAT tanto para pista como para rally, representando logo a VW e entre o seu últimos traballos desenvolveu o Polo para rally, que non alcanzou gran nivel de competitividade.
Con Skoda en cambio, transformouse nun dos semioficiales da casa checa a través das presentacións de Francois Duval, e Eyvin Brynild sen esperar terminar os traballos para que Freddy Loix,se incorpórese xunto ao qatari, para soster a súa actividade no IRC.
Ao Attiyah efectuou un breve ensaio previo ao embarque da súa unidade (foto) cara ao país norteamericano, a cal utilizará tamén nas serras cordobesas.
A escuadra é moi experimentada e nos 90 iniciou as súas actividades con evolucións dos SEAT tanto para pista como para rally, representando logo a VW e entre o seu últimos traballos desenvolveu o Polo para rally, que non alcanzou gran nivel de competitividade.
Con Skoda en cambio, transformouse nun dos semioficiales da casa checa a través das presentacións de Francois Duval, e Eyvin Brynild sen esperar terminar os traballos para que Freddy Loix,se incorpórese xunto ao qatari, para soster a súa actividade no IRC.
Ao Attiyah efectuou un breve ensaio previo ao embarque da súa unidade (foto) cara ao país norteamericano, a cal utilizará tamén nas serras cordobesas.
0 comentarios:
Publicar un comentario