ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

WRC POLONIA (LOEB ABANDONA)

Nada máis comezar o Rallye de Polonia na súa segunda xornada, pese a un mellor tempo no segundo tramo de Hirvonen, foi Loeb quen se alzou na cabeza, ao non poder o primeiro líder, Petter Solberg, seguir o ritmo dos primeiros co seu veterano Xsara WRC: "Cando os tramos son veloces, é cando perdo máis tempo respecto de os C4 e Focus", comentaba o noruego.

ABRIR + | PECHAR -

Pero un novo mellor rexistro de Hirvonen, cara a pasar na cabeza aínda que por uns escasos 3/10 de segundo ao piloto de Ford, que estaba loitando a matar por presionar ao francés que abría a estrada. "A primeira posición na estrada é a mellor, xa que o terreo brando crea moitos surcos e logo duns cantos coches, xa non se pode máis nada que ir polos raíles", comentaba Latvala que se achaba 3º xusto diante de Xordo.
Krzysztof Holowczyc é o primeiro polaco clasificado no WRC.

Con todo no tercer tramo da xornada, no longo de 33 Km. de Paprotki, Loeb a unha decena de km. da saída deixábase enganar por unha curva rápida e saíase da estrada danando a parte dianteira dereita da súa C4 WRC. A partir dese intre, a porta dunha nova vitoria abríase para Ford e non estaban dispostos a desaproveitala.

Hirvonen e Latvala recibían consignas de Malcolm Wilson, o Xefe de Ford, de manterse diante de Xordo custe o que custe, mentres que en español recibía á súa vez consignas de ter que acabar a todo prezo, xa que se non, a perda de puntos do Mundial de Marcas cunha dobre retirada, podería ser fatal.

Latvala gañou o último tramo e achegouse a só 8'9 de Hirvonen, mentres que Dani Xordo terminaba a xornada contento, pero xa a 37" da cabeza sobre todo a causa do tempo perdido por un trompo no tercer tramo do día.

Petter Solberg terminou cuarto diante do seu irmán Henning (Focus-Stobart) que non acababa de tomarlle o pulso aos veloces tramos polacos, mentres que Mikkelsen que pelexara longo intre polo posto de Petter, debía abandonar en vistas da chegada do último tramo cun problema de motor no seu Fabia WRC.

Entre os Junior logo de varios cambios de líder na cabeza, onde se alternaron os principais pilotos que loitan por esa categoría dentro do Mundial de Rallyes, o holandés Kevin Abbrings levaba o seu Renault Clio R3 á cabeza por diante do Suzuki de Kosciusko e o Citroën C2 de Prokop, separados todos eles só por 30"
Clasificación después de la 1ª Etapa
1. Hirvonen-Lehtinen (Ford Focus RS WRC 08), 1h 02’23“1
2. Latvala-Anttila (Ford Focus RS WRC 08), a 8”9
3. Sordo-Martí (Citroën C4 WRC), a 37”
4. P.Solberg-Mills (Citroën Xsara WRC), a 1’14”6
5. H. Solberg-Menkerud (Ford Focus RS WRC 08), a 1’21“5 1’49“9
6. Ogier-Ingrassia (Citroën C4 WRC), a 1’32”9 7. Wilson-Martin (Ford Focus RS WRC 08), a 1’56”5
8. Rautembach-Scott (Citroën C4 WRC, a 2’31”5
9. Holowczyc-Kurzeja (Ford Focus WRC), a 2’39”8
10.Östberg-Andersson (Subaru Impreza WRC), a 4’31”6
Abbrings-Mombaerts (Renault Clio R3), a 9’28”1 – 1º Junior


Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba