ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

NUPEL RETIRA TODOS SEUS EQUIPOS

O equipo Nupel Rallye Team comunicou este venres a súa decisión de retirarse das diferentes competicións de motor nas que toma parte; o que inclúe aos pilotos do campionato de España Sergio Vallejo e Xevi Pons, ao proxecto Volante Xoven e o apoio ao Rallye de Ourense por parte de Nupel.

Todo iso despois de que na xornada deste venres o colexio de comisarios deportivos decidise excluír a Sergio Vallejo do Rallye Rías Baixas tras a apertura dun expediente ao ser axudado polo piloto Álvaro Muñiz tras romper un palier no tramo 9 da proba viguesa.

ABRIR + | PECHAR -

Así, o Nupel Rallye Team sinalou este venres que "o equipo tomou a decisión a madrugada do pasado sábado no propio recinto de Ifevi unha vez coñecida a apertura por parte de tres comisarios dun expediente a Sergio e Diego Vallejo".

O equipo lucense tamén quixo deixar claro que "non é un calentón do momento ou unha rabieta, por iso non se deu a coñecer ata o día de hoxe, para que non se entendese como unha medida de presión ou algo así".

Este venres, Sergio Vallejo, Álvaro Muñiz e Álvaro Louro (este en representación da Escuadra Ourense, á que pertence o Nupel Team) acudiron a declarar a Madrid, e aí, segundo o equipo Nupel Team, as probas remítense a "unha chea de recortes de prensa, un e-mail enviado por un xornalista e un vídeo gravado por un teléfono móbil".

Respecto de devandito vídeo, onde se observaría o empuxón do coche de Álvaro Muñiz a Sergio Vallejo, o equipo Team Nupel recorda que, a continuación, "o coche de Sergio Vallejo roda só perfectamente durante 50 quilómetros e chega á zona de asistencia, que é unha rampla empinadísima, e supéraa sen axuda de ninguén".

Ademais, o Team Nupel tamén anunciou este venres que xa se presentou un recurso a devandita resolución e que utilizarán a vía civil e a vía penal, xa que hai un informe de catro comisarios "que menten, xa que din que ven que o coche de Sergio Vallejo foi axudado polo de Álvaro Muñiz, e desde a posición en que estaban era imposible que puidesen velo. Non había campo visual, o que se trataría de falsidade en documento".

Finalmente, o Nupel Team sinalou que "esa falta aplícase en grao máximo significando a expulsión, cando o normal debería ser unha amoestación ou unha leve sanción económica" e recordou que "durante 25 anos Vallejo foi un deportista modélico, exemplar, e sen antecedentes".

A versión dos comisarios
Os comisarios descualificaron ao vehículo número 4 (Porsche 911 GT3 de Sergio Vallejo) "por chegar ás inmediacións do Ifevi sendo empuxado polo vehículo número 15 (Mitsubishi Evo IX de Álvaro Muñiz) previo á entrada ao control horario 9 A" e, polo tanto, "por ser autor dunha falta prevista no artigo 25.4 do Regulamento Deportivo de Rallyes de asfalto".

O vehículo de Álvaro Muñiz, foi excluído por incorrer na mesma falta que penaliza o artigo 25.4 ("remolcar, transportar ou facer empuxar o vehículo, pode chegar á exclusión da proba a criterio dos comisarios deportivos").

Contra esta resolución, os dous equipos implicados poden presentar un recurso ante o tribunal nacional de apelación e disciplina da RFE da no prazo de 2 días hábiles a partir da data de notificación.

Sergio Vallejo, coa "cabeza ben alta"
O lucense Sergio Vallejo sinalou este venres que "eu fixen o meu traballo o mellor que puiden. Sempre tiven un comportamento intachable con todos e creo que vou coa cabeza ben alta. Quero recoñecer que sen Nupel non chegaría onde cheguei. Así que as decisións e accións que tome o equipo non son competencia miña, o meu non é andar nos despachos".

Desde o propio Nupel Rallye Team, anunciouse tamén que "no mesmo tramo do rallye en que Sergio Vallejo rompeu o palier, Miguel Fuster fixo un trompo a poucos metros da meta e entrou marcha atrás, cando o regulamento prohibe expresamente circular en sentido contrario ao do tramo, o que obviar os comisarios".

Outras irregularidades tamén se viron o ano pasado "cando no Rallye Príncipe de Asturias, García Ojeda rompe o coche na autoestrada e remólcao ata o parque pechado e non pasa nada; ou en Sierra Morena, onde García Ojeda enche fóra do lugar adecuado, ou no Rallye Shallymar, onde ameazan con regar o Xarama porque queren neutralizar a hipotética vantaxe dos GT, o que suporía adulteralo artificialmente".



Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba