ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

RAIKKONEN SIN SORTE EN ASFALTO

A primeira participación de Kimi Raikkonen nun rallye de asfalto finalizou de forma prematura o sábado cando un problema mecánico obrigoulle a abandonar no Rally della Marca.

O piloto de Fórmula 1 de Ferrari pilotaba o seu propio Abarth Grande Punto S2000 no rallye italiano, pero tivo problemas desde o comezo, ao romper un diferencial central da súa montura.

O finlandés loitou durante dous tramos, pero no terceiro impactou contra un muro debido aos problemas para manexar o seu vehículo, danando o eixo de dirección.

Raikkonen contou con Kaj Lindstrom como copiloto, o cal no pasado formou equipo co campión do WRC Tommi Makinen.

Lindstrom comentou a wrc.com que era unha forma decepcionante de terminar unha proba que se presentaba prometedora. "Fixemos test o martes da semana pasada e Kimi fíxoo moi ben, a súa pilotaxe é realmente impresionante," dixo. "Podes verlle alcanzar os 300 KM/h cun coche de F1. Sabe como coller as curvas rápidas, e tamén sabe que ás veces os neumáticos derrapan un pouco, pero non lle preocupa. É bo en neve e terra, e ten moito talento en asfalto."

Os problemas de Raikkonen empezaron cando se dirixía cara ao shakedown. "Sabiamos que pasaba algo co coche e cando os mecánicos botáronlle unha ollada viron que o diferencial central estaba roto," comentou Lindstrom. "Cambiárono antes do rallye, pero aparentemente volveuse a romper por motivos que aínda descoñecemos. O coche xa non ía ben no primeiro tramo. Era como conducir un vehículo de tracción traseira, pero de súpeto volvías ter tracción ás catro rodas e a parte dianteira tiraba máis. Era moi inconsistente e o manexo era complicado, especialmente ao frear".

"Disputamos dous tramos, e cando levabamos 4 Km do terceiro saímonos de pista durante unha freada e chocamos contra un muro de formigón, rompendo un dos eixos máis baixos. Seguimos adiante outros 7 Km, pero ao final tivemos que parar."

Lindstrom comentou que Raikkonen soubo lidar coa situación e deixou aberta a posibilidade de que participe en máis rallyes. "Tras o impacto dixo que non estaba decepcionado, porque o coche non estaba respondendo como debería," explicou Lindstrom. "Ata tras o primeiro tramo xa perderamos moito tempo. fose distinto se o coche estivese ben. Mirando cara ao futuro, si que hai plans. É bastante probable que dispute máis rallyes este ano."

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba