A pesar do segredo imposto desde Prodrive e BMW, os indicios parecen indicar que o retorno da xa lexendaria marca británica -agora en xestión da fábrica xermana- mantén a todo ritmo a construción da unidade base, que servirá para as primeiras avaliacións de perfomance, no transcurso do verán europeo.
De acordo a informes de fontes cualificadas, poderían ser protagonistas do regreso do Mini ao rally mundial, o sueco P.G.Andersson, o australiano Kris Atkinson e o actual campión do IRC, o irlandés Kris Meeke.
Atkinson recentemente contratado por Proton para a Copa Asia Pacífico e alternativamente para correr no IRC, é un piloto do ril do equipo británico, que integrase xunto con Petter Solberg até a súa disolución co retiro de Subaru.
Andersson pola súa banda, tentou integrarse a Prodrive para retomar a súa actividade tras o afastamento de Suzuki, pero non alcanzou o orzamento necesario.
Meeke en tanto, está a ser seguido con atención por Prodrive no Challengue Intercontinental e tería a responsabilidade de ser o primeiro piloto da escuadra. Meeke é actualmente piloto do Grupo PSA -Citroen Peugeot- e é un dos tester do novo DS3, pero non tería cabida no team galo, onde se sosterían Loeb, Sordo, Ogier e Raikkonen de acordo á súa evolución e soporte económico.
Ese sería o motivo principal para que o irlandés se afástase do equipo francés, para integrarse ao mundial a partir do próximo ano.
De acordo a informes de fontes cualificadas, poderían ser protagonistas do regreso do Mini ao rally mundial, o sueco P.G.Andersson, o australiano Kris Atkinson e o actual campión do IRC, o irlandés Kris Meeke.
Atkinson recentemente contratado por Proton para a Copa Asia Pacífico e alternativamente para correr no IRC, é un piloto do ril do equipo británico, que integrase xunto con Petter Solberg até a súa disolución co retiro de Subaru.
Andersson pola súa banda, tentou integrarse a Prodrive para retomar a súa actividade tras o afastamento de Suzuki, pero non alcanzou o orzamento necesario.
Meeke en tanto, está a ser seguido con atención por Prodrive no Challengue Intercontinental e tería a responsabilidade de ser o primeiro piloto da escuadra. Meeke é actualmente piloto do Grupo PSA -Citroen Peugeot- e é un dos tester do novo DS3, pero non tería cabida no team galo, onde se sosterían Loeb, Sordo, Ogier e Raikkonen de acordo á súa evolución e soporte económico.
Ese sería o motivo principal para que o irlandés se afástase do equipo francés, para integrarse ao mundial a partir do próximo ano.
0 comentarios:
Publicar un comentario