ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

PIRELLI DEIXA O WRC

Cita a canción que "o home é o único animal que tropeza dúas veces coa mesma pedra". O seu autor foi xeneroso porque seguramente non coñece o mundo do automobilismo. O seu dirigencia tropeza irremediablemente todos os días coa mesma pedra e por iso cada vez están máis encumbrados.

En previsión da peor tempada, a máis incerta do rally mundial, desde o Concello de Rally saíron a licitar a provisión de cubertas, onde os italianos estaban a cumprir unha excelente faena a un custo nada menos que de 11 millóns de euros.
Pirelli ten contrato por tres tempadas que finaliza en 2011, o que rubricou despois do afastamento dos franceses de Michelín e a súa subsidiaria BF Goodrich.

Hoxe, en plena época de conflitos, de carencias evidentes e transcendentes, de confusións xerais provocadas pola falta de ideas en aras do interese promotor, publicouse o chamado a licitar a provisión dos pneumáticos para a categoría, que tivo resposta inmediata por parte do executivo italiano.
Paul Hembrey, Director de Pirelli Competizione, expresou: "Imos estudar o pedido, pero o mundo cambiou e moito desde o noso compromiso coa FIA e cunha realidade que mostra o peche de fábricas e despedimentos de persoal, o deporte pasa a ser secundario. É unha cuestión financeira pero difícil de aceptar para os executivos da empresa".
Desta forma, está evidenciada a determinación ?lóxica baixo todo concepto e en resgardo do interese social- que seguramente porá ante outra difícil alternativa a fins da próxima tempada, ao rally mundial.

Bridgestone anunciou o seu retiro da F1 xunto con Toyota, sumándose a unha retirada xaponesa en todos os ámbitos que preanuncia dúas posibilidades: ou o nipóns non entenden nada de economía e de crise global, ou practican un abandono sen sentido dunha actividade que os tiña por protagonistas principais. No rally Subaru e Suzuki fixérono antes ,xunto con Fonda- e no medio destas evidencias onde debería imporse cautela nas metodoloxías, os dirixentes mundiais do automobilismo operan na ignorancia total.

Si a casualidade, deixase ao rally sen provisión de neumáticos ao termo do 2011, co soporte gastado dos WRC de Citroen e Ford soamente, cun Grupo N sen posibilidades de equilibrio respecto dos S2000 e cunha Junior que suma menos de media ducia de autos para un mundial que aposta á 1.6 turbo sen moita convocatoria por agora, as perspectivas elementais de normalidade parecen estar en risco serio e os únicos que non o advirten son precisamente os deseñadores destas accións, ás cales a crise mundial parece facerlles un favor, disimulando tanta mediocridade.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba