ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

HIRVONEN QUERE CORRER CO FIESTA S2000 EN MONTECARLO

O finlandés retomou xa ás súas actividades deportivas que contemplan unha serie de test cos Focus WRC e tamén coa novo Fiesta , co que insiste en correr na apertura do IRC no Rally de Montecarlo, na segunda semana de xaneiro de 2010.

Os anhelos do subcampión mundial, chocan contra a decisión de Ford, de presentar oficialmente a súa escuadra na Copa S2000 que sen máis perspectiva que a de ser utilizada en forma devaluada e para sumar presenzas, foi incorporada pola ISC e a FIA ao WRC, sen futuro aparente e recoñecida só para construtores oficiais, os que serán abandonados á súa sorte, cando entre en vigor a fórmula 1.6 turbo que aínda se mostra inconsistente.

No entanto iso, o interese de Mikko Hirvonen ,o piloto número 1 da marca- é apreciado por Malcom Wilson e nestes momentos as accións do M-Sport, están dirixidas a apontoar o novo proxecto, que ten moitos interesados.

Xavi Pons e Janne Tuohino integran xa a lista de usuarios futuros da Festa S2000 que debutarán na proba monegasca, aos que deben sumarse polo menos dúas máquinas do M-Sport como escuadra privada. Para o concurso efectivo, Wilson ten prevista a presenza de Markko Martin ou Matthew Wilson, mentres que no restante ,si prosperan as negociacións- Hirvonen sería o titular.

Non está demais dicir a importancia que adquire a presenza de Ford para salvagardar ao IRC, que ten no seu defensa aos pilotos: o propio Campión Kris Meeke xa anticipou a súa permanencia e espérase dun momento a outro, o anuncio de Fiat Abarth, que transitoriamente encabezada por Gabrielle Palmitesta, debe decidir o seu futuro deportivo.

Hirvonen tamén falou de Raikkonen.

Tanto o sub-campión mundial como o seu manager, Timo Jouhki, o home que xestionou primeiro a Kankkunen, Makinen, Gardemeister e Latvala entre outros, conveu en asegurar: "Kimi non terá problemas coa condución, porque xa demostrou a súa adaptación á velocidade do rally. Pero seguramente necesitará tempo para adaptarse e mellorar esas milésimas para definir entre a orde do navegante e a resposta inmediata, que se logra non só con confianza, senón cun automatismo por experiencias no tempo".

Jouhki en tanto describiu que Raikkonen "non me sorprendería si lograse resultados importantes, pero creo que necesitará un período de tempo un pouco máis extenso que o ano que se expón como posibilidade no WRC con Citroen. Si tivese máis tempo, non dubidaría en situalo como potencial".

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba