![](http://1.bp.blogspot.com/_2vzsmjKz-co/TIUpqTPU0EI/AAAAAAAADtY/QRY8gdw8mjM/s400/RALLY+SAN+FROILAN+341.jpg)
Non obstante os problemas mecánicos irían a maiores e ao longo das seguintes seccións serían cada vez máis frecuentes os problemas coa transmisión. Ao finalizar o segundo tramo da sección matinal, Meira declaraba que -"Non podo facer máis. O coche está mal, os indicadores do cadro de mandos márcanme fallos na presión da bomba de diferenciais. O coche apagouse varias veces no tramo, córtase a corrente e hai que polo en marcha de novo, e nesa operación estamos a perder moitísimo."
É nese momento cando o equipo tivo posiblemente a súa actuación máis destacada da tempada: "-Os meus mecánicos estiveron fantásticos, detectando e solucionando a avaría. O problema acabou sendo un cable na instalación eléctrica da bomba de diferenciais. Despois dese paso pola asistencia, o coche funcionou perfectamente e fomos capaces de recortar máis de 20 segundos a "Bamarti" nos pouco máis de 31 kms dos últimos tres tramos."
A loita polo campionato segue adiante e pode dicirse que Meira é máis líder tras o San Froilán: Unha vitoria en calquera das probas que faltan brindará ao piloto de Vincios o título galego.
0 comentarios:
Publicar un comentario