Cando todo parecía decidido, Monfero quixo dar unha última sorpresa. Ao pouco de empezar o tramo, Alberto Hevia sufría un trompo que lle facía perder preto de dez segundos. A pesar de contar con certo colchón con respecto a Pedro Burgo, o poleso que saía con intención de administrar a súa renda no último tramo apuraba o frasco das esencias para emendar o fallo e lograr que ao final Burgo só lle recortase dous segundos. Con isto, Hevia lograba repetir a vitoria final alcanzada o ano pasado, cando debutaba co seu Skoda Fabia S2000.
Na Mitsubishi EVO Cup, o interese centrábase en ver se Victor Senra podería coa presión de ter ás súas costas a todo un campión de España como Miguel Fuster, aínda que o colchón co que contaba o de Dumbría era máis que suficiente para que non lle inquietase para adxudicarse o triunfo, e de paso consolidarse no último chanzo do podium final do rallye.
Máis tranquilo foi o final da Copa Suzuki Swift. Aitor Fernández, líder da xeral, marcaba o mellor tempo no tramo, seguido a case cinco segundos por Pinilla e a máis de sete por Víctor Pérez.
Na Mitsubishi EVO Cup, o interese centrábase en ver se Victor Senra podería coa presión de ter ás súas costas a todo un campión de España como Miguel Fuster, aínda que o colchón co que contaba o de Dumbría era máis que suficiente para que non lle inquietase para adxudicarse o triunfo, e de paso consolidarse no último chanzo do podium final do rallye.
Máis tranquilo foi o final da Copa Suzuki Swift. Aitor Fernández, líder da xeral, marcaba o mellor tempo no tramo, seguido a case cinco segundos por Pinilla e a máis de sete por Víctor Pérez.
0 comentarios:
Publicar un comentario