Cun orzamento axustado que non lle permite completar todas as probas do Nacional, Miguel Fuster (Porsche 911 GT3) chega a Vigo no liderado do Nacional disposto a sumar na cita olívica a súa cuarta vitoria, tras as que logrou en 2003, 2006 e o pasado ano, tras a descualificación de Sergio Vallejo. A ausencia do lucense sitúa ao alacantino como o gran favorito.
FARO DE VIGO - Onte iniciáronse os recoñecementos aos tramos, pero este rallye garda xa poucos segredos para vostede.
Este é un rallye que coñezo moi ben, que gañamos xa tres veces e é un rallye que nos gusta moito e os tramos tamén.
Estará a cruzar os dedos para que mellore o tempo.
Espero que faga bo, pola contra non vou poder pelexar pola vitoria. A auga non é o terreo máis adecuado para o noso coche.
O inicio de tempada non puido ser mellor. Chega con dúas vitorias e no liderado do Nacional.
Empezamos moi ben e deu froito o traballo do ano pasado e estamos moi contentos. Chegar líder fai que chegues con forza e ganas de seguir sumando vitorias.
Faltou en Cantabria.
Temos un orzamento este ano bastante axustado e había que descartar algunha das probas e Cantabria era unha delas porque alí o asfalto non é o máis adecuado para o noso vehículo e, por sorte, saíunos ben a xogada.
O coche vai como a seda.
O coche está moi ben e nós estamos moi amoldados a el, cousa que o ano pasado non era así, polo que esperamos ir sumando algunha que outra vitoria máis.
As ausencias de Sergio Vallejo e de Ojeda ¿danlle a vostede máis opcións de vitoria?
Creo que o que me estaba dando moita guerra, e séguema dando, é Hevia, que é o rival máis directo. Logo, evidentemente, coa ausencia de Sergio, que estou seguro de que aquí en Galicia ía empezar a correr, pois é un rival menos, pero en fin, eu con eses temas non podo loitar.
¿A súa exclusión do Nupel déixalle sen opcións de revalidar o título?.
É unha mala nova, como se queira tomar.
Agora mesmo as quinielas sinálanlle a vostede como o gran favorito ao título.
A día de hoxe somos os que máis papeletas temos, pero isto é moi longo, levamos tres carreiras e quedan seis. Esperamos gañar o campionato, pero primeiro hai que empezar por gañar aquí en Vigo.
¿Tamén estará atento aos pilotos locais?
O que xoga en casa sempre ten moitas posibilidades. Mencionei a Hevia, pero evidentemente estarán pilotos como Burgo e todos os demais que van estar aí seguro.
Este ano o rallye estivo a piques de non celebrarse por motivos económicos.
Eu vivín esa noticia bastante mal e con moitísima pena, pero tiña claro que este rally ía saír. En España, se non se corre as Rías Baixas, non hai rally. As Rías é un dos mellores rallyes que ten o Nacional de Asfalto. Se cae leste, caerían detrás todos, porque esta é unha das citas fortes do Nacional. É imposible en Galicia non correr as Rías Baixas ou non correr un rally como o de Ourense.
¿Ten predilección polos rallyes galegos.?
Eu a Galicia sempre lle tiven un aprecio especial porque ademais de ter familia aquí sempre me trataron moi ben. Ademais son os rallyes nos que máis gañei, e tanto o de Vigo como o de Ourense son rallyes que me enchen moitísimo.
¿Que é o que máis lle gusta deles?
Os percebes e o Ribeiro e o polbo. O trazado é o de menos (risas).
A crise está a notarse no mundo do motor tamén
Toca un ano de austeridade, e o que vén tamén. Pero coa condición de seguir correndo apertámonos o que faga falta o cinto.
FARO DE VIGO - Onte iniciáronse os recoñecementos aos tramos, pero este rallye garda xa poucos segredos para vostede.
Este é un rallye que coñezo moi ben, que gañamos xa tres veces e é un rallye que nos gusta moito e os tramos tamén.
Estará a cruzar os dedos para que mellore o tempo.
Espero que faga bo, pola contra non vou poder pelexar pola vitoria. A auga non é o terreo máis adecuado para o noso coche.
O inicio de tempada non puido ser mellor. Chega con dúas vitorias e no liderado do Nacional.
Empezamos moi ben e deu froito o traballo do ano pasado e estamos moi contentos. Chegar líder fai que chegues con forza e ganas de seguir sumando vitorias.
Faltou en Cantabria.
Temos un orzamento este ano bastante axustado e había que descartar algunha das probas e Cantabria era unha delas porque alí o asfalto non é o máis adecuado para o noso vehículo e, por sorte, saíunos ben a xogada.
O coche vai como a seda.
O coche está moi ben e nós estamos moi amoldados a el, cousa que o ano pasado non era así, polo que esperamos ir sumando algunha que outra vitoria máis.
As ausencias de Sergio Vallejo e de Ojeda ¿danlle a vostede máis opcións de vitoria?
Creo que o que me estaba dando moita guerra, e séguema dando, é Hevia, que é o rival máis directo. Logo, evidentemente, coa ausencia de Sergio, que estou seguro de que aquí en Galicia ía empezar a correr, pois é un rival menos, pero en fin, eu con eses temas non podo loitar.
¿A súa exclusión do Nupel déixalle sen opcións de revalidar o título?.
É unha mala nova, como se queira tomar.
Agora mesmo as quinielas sinálanlle a vostede como o gran favorito ao título.
A día de hoxe somos os que máis papeletas temos, pero isto é moi longo, levamos tres carreiras e quedan seis. Esperamos gañar o campionato, pero primeiro hai que empezar por gañar aquí en Vigo.
¿Tamén estará atento aos pilotos locais?
O que xoga en casa sempre ten moitas posibilidades. Mencionei a Hevia, pero evidentemente estarán pilotos como Burgo e todos os demais que van estar aí seguro.
Este ano o rallye estivo a piques de non celebrarse por motivos económicos.
Eu vivín esa noticia bastante mal e con moitísima pena, pero tiña claro que este rally ía saír. En España, se non se corre as Rías Baixas, non hai rally. As Rías é un dos mellores rallyes que ten o Nacional de Asfalto. Se cae leste, caerían detrás todos, porque esta é unha das citas fortes do Nacional. É imposible en Galicia non correr as Rías Baixas ou non correr un rally como o de Ourense.
¿Ten predilección polos rallyes galegos.?
Eu a Galicia sempre lle tiven un aprecio especial porque ademais de ter familia aquí sempre me trataron moi ben. Ademais son os rallyes nos que máis gañei, e tanto o de Vigo como o de Ourense son rallyes que me enchen moitísimo.
¿Que é o que máis lle gusta deles?
Os percebes e o Ribeiro e o polbo. O trazado é o de menos (risas).
A crise está a notarse no mundo do motor tamén
Toca un ano de austeridade, e o que vén tamén. Pero coa condición de seguir correndo apertámonos o que faga falta o cinto.
0 comentarios:
Publicar un comentario