A empresa xaponesa que abandonou o WRC, retomará a súa actividade deportiva oficial a partir da vindeira tempada.
Así o anunciou Shigeo Sugaya Director de Subaru Motorsport, tras confirmar que sosterá o que se presupón masiva presenza de usuarios da marca na apertura en Montecarlo.
De todos os xeitos e aínda que non está ratificado, a presenza oficial da marca no IRC, sería confiada a Tommy Makinen Racing Team que soporta para Europa os pilotos da marca, coa evolución recentemente presentada do modelo Impreza (foto).
Marcello Lotti o Manager Xeral do Challengue foi o encargado de oficializar a benvida,destacando que internacionalmente as unidades Subaru Impreza en uso competitivo, alcanzan a máis do millar e que a partir de agora, coa nova medida da brida limitadora, os autos xaponeses mellorarán a súa perfomance integral, contando agora coas promocións que a fábrica porá a disposición.
Desta forma o IRC concentra xa xunto Subaru, a presenza de Skoda Motorsport, Peugeot a través dos seus concesionarios, Protón, Ford da man do MSport, Mitsubishi con xestión RallyArt, Opel por medio de Hankook, VW con operatoria do Rene Georges Racing e non se descarta a Fiat Abarth retomando a actividade e en pleno proceso de reorganización managerial.
Así o anunciou Shigeo Sugaya Director de Subaru Motorsport, tras confirmar que sosterá o que se presupón masiva presenza de usuarios da marca na apertura en Montecarlo.
De todos os xeitos e aínda que non está ratificado, a presenza oficial da marca no IRC, sería confiada a Tommy Makinen Racing Team que soporta para Europa os pilotos da marca, coa evolución recentemente presentada do modelo Impreza (foto).
Marcello Lotti o Manager Xeral do Challengue foi o encargado de oficializar a benvida,destacando que internacionalmente as unidades Subaru Impreza en uso competitivo, alcanzan a máis do millar e que a partir de agora, coa nova medida da brida limitadora, os autos xaponeses mellorarán a súa perfomance integral, contando agora coas promocións que a fábrica porá a disposición.
Desta forma o IRC concentra xa xunto Subaru, a presenza de Skoda Motorsport, Peugeot a través dos seus concesionarios, Protón, Ford da man do MSport, Mitsubishi con xestión RallyArt, Opel por medio de Hankook, VW con operatoria do Rene Georges Racing e non se descarta a Fiat Abarth retomando a actividade e en pleno proceso de reorganización managerial.
0 comentarios:
Publicar un comentario