En rigor de verdade, sería mellor que non se reunise nunca. Porque a instancias do aprobado hoxe, un estraño podería inferir que se trata dun xogo maléfico e sen sentido algún.
O ente que ten que protexer, promocionar e tender a propender ao automobilismo no mundo, logrou o máis sublime dos despropósitos: superpoñer ambos campionatos e case na súa totalidade, como para que a transcendencia dun vaia en absoluto detrimento do outro, aínda que os epicentros estean nas antípodas.
A lóxica no mundo do deporte, impón sempre o consenso das distintas expresións, xustamente para que unha non afecte á outra.
Pois ben, os cualificados xenios que "gobernan" o deporte mundial do motor ,decidiron exactamente o contrario, seguramente amparados nos segredos dunha alquimia, que só eles coñecen.
Imos tomar o calendario da F1 "que é máis extenso- para mostrar este novo desaguisado "non o único- que deberá afrontar o automobilismo máis xerarquizado do mundo.
Calendario 2010 F1
Marzo 14 - Bahreim.
Marzo 28 - Australia.
Abril 04 - Malaisia- Do 31 de marzo ao 3 de Abril Rally de Xordania.
Abril 18 - China - Rally de Turquía.
Maio 09 - España - Rally de Nova Zelanda.
Maio 16 - Mónaco
Maio 30 - Turquía - Rally de Portugal
Xuño 13 - Canadá
Xuño 27 - Valencia
Xullo 11 - Gran Bretaña - Rally de Bulgaria
Xullo 25 - Alemaña
Agosto 01 - Hungría
Agosto 29 - Bélxica
Setiembre -12 Italia
Setiembre 26 - Singapur
Outubro 03- Xapón - Rally de Francia
Outubro 24- Corea - Rally de España
Novembro 07 - Brasil
Novembro 14- Abu Dhabi - Rally de Gales
É dicir que 8 das 13 datas do WRC concretarán unha xornada ou dúas das súas disputas, en forma contemporánea coa F1, co cal a afectación para ambas as categorías é absoluta e inxustificada.
Pero os dislates do Concello non se esgotaron nesta inutilidade.
Para danar ao IRC , como o evidenciamos reiteradamente-
consumaron a partir do ano próximo un golpe decisivo á existencia do Challengue. Creouse o Campionato Mundial da S2000 que agora será para os pilotos e os construtores.
Ademais a partir da próxima tempada, entra en vixencia a nova homologación para os cascos dos pilotos, cuia norma FIA será 8860-2004 e que será obligatoria no rally mundial. Os custos dos novos cascos varían entre 1500 e 2100 euros aproximadamente.
No último dos anexos coñecido, o Concello determinou que a partir de 2011, os S2000 (1.6 turbo e 2.0 ) e o Grupo N serán habilitados para o Mundial e demais campionatos FIA, facendo fincapé que os S2000 que se homologuen, deberán usar obrigatoriamente motores 1.6 turboasistidos.
Absolutamente rotundo e definido o accionar de FIA para extinguir ao IRC, usándoo descaradamente como transición polo termo dun ano e esnaquizando o esforzo que xa inicia a súa quinta tempada éxitosa e cualificada. Menos mal que en Montecarlo celebrouse un foro para achegar ao futuro do rally....
O ente que ten que protexer, promocionar e tender a propender ao automobilismo no mundo, logrou o máis sublime dos despropósitos: superpoñer ambos campionatos e case na súa totalidade, como para que a transcendencia dun vaia en absoluto detrimento do outro, aínda que os epicentros estean nas antípodas.
A lóxica no mundo do deporte, impón sempre o consenso das distintas expresións, xustamente para que unha non afecte á outra.
Pois ben, os cualificados xenios que "gobernan" o deporte mundial do motor ,decidiron exactamente o contrario, seguramente amparados nos segredos dunha alquimia, que só eles coñecen.
Imos tomar o calendario da F1 "que é máis extenso- para mostrar este novo desaguisado "non o único- que deberá afrontar o automobilismo máis xerarquizado do mundo.
Calendario 2010 F1
Marzo 14 - Bahreim.
Marzo 28 - Australia.
Abril 04 - Malaisia- Do 31 de marzo ao 3 de Abril Rally de Xordania.
Abril 18 - China - Rally de Turquía.
Maio 09 - España - Rally de Nova Zelanda.
Maio 16 - Mónaco
Maio 30 - Turquía - Rally de Portugal
Xuño 13 - Canadá
Xuño 27 - Valencia
Xullo 11 - Gran Bretaña - Rally de Bulgaria
Xullo 25 - Alemaña
Agosto 01 - Hungría
Agosto 29 - Bélxica
Setiembre -12 Italia
Setiembre 26 - Singapur
Outubro 03- Xapón - Rally de Francia
Outubro 24- Corea - Rally de España
Novembro 07 - Brasil
Novembro 14- Abu Dhabi - Rally de Gales
É dicir que 8 das 13 datas do WRC concretarán unha xornada ou dúas das súas disputas, en forma contemporánea coa F1, co cal a afectación para ambas as categorías é absoluta e inxustificada.
Pero os dislates do Concello non se esgotaron nesta inutilidade.
Para danar ao IRC , como o evidenciamos reiteradamente-
consumaron a partir do ano próximo un golpe decisivo á existencia do Challengue. Creouse o Campionato Mundial da S2000 que agora será para os pilotos e os construtores.
Ademais a partir da próxima tempada, entra en vixencia a nova homologación para os cascos dos pilotos, cuia norma FIA será 8860-2004 e que será obligatoria no rally mundial. Os custos dos novos cascos varían entre 1500 e 2100 euros aproximadamente.
No último dos anexos coñecido, o Concello determinou que a partir de 2011, os S2000 (1.6 turbo e 2.0 ) e o Grupo N serán habilitados para o Mundial e demais campionatos FIA, facendo fincapé que os S2000 que se homologuen, deberán usar obrigatoriamente motores 1.6 turboasistidos.
Absolutamente rotundo e definido o accionar de FIA para extinguir ao IRC, usándoo descaradamente como transición polo termo dun ano e esnaquizando o esforzo que xa inicia a súa quinta tempada éxitosa e cualificada. Menos mal que en Montecarlo celebrouse un foro para achegar ao futuro do rally....
0 comentarios:
Publicar un comentario