ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

OUTRA CACICADA DA FIA

En rigor de verdade, sería mellor que non se reunise nunca. Porque a instancias do aprobado hoxe, un estraño podería inferir que se trata dun xogo maléfico e sen sentido algún.
O ente que ten que protexer, promocionar e tender a propender ao automobilismo no mundo, logrou o máis sublime dos despropósitos: superpoñer ambos campionatos e case na súa totalidade, como para que a transcendencia dun vaia en absoluto detrimento do outro, aínda que os epicentros estean nas antípodas.

A lóxica no mundo do deporte, impón sempre o consenso das distintas expresións, xustamente para que unha non afecte á outra.
Pois ben, os cualificados xenios que "gobernan" o deporte mundial do motor ,decidiron exactamente o contrario, seguramente amparados nos segredos dunha alquimia, que só eles coñecen.

Imos tomar o calendario da F1 "que é máis extenso- para mostrar este novo desaguisado "non o único- que deberá afrontar o automobilismo máis xerarquizado do mundo.

Calendario 2010 F1

Marzo 14 - Bahreim.
Marzo 28 - Australia.
Abril 04 - Malaisia- Do 31 de marzo ao 3 de Abril Rally de Xordania.
Abril 18 - China - Rally de Turquía.
Maio 09 - España - Rally de Nova Zelanda.
Maio 16 - Mónaco
Maio 30 - Turquía - Rally de Portugal
Xuño 13 - Canadá
Xuño 27 - Valencia
Xullo 11 - Gran Bretaña - Rally de Bulgaria
Xullo 25 - Alemaña
Agosto 01 - Hungría
Agosto 29 - Bélxica
Setiembre -12 Italia
Setiembre 26 - Singapur
Outubro 03- Xapón - Rally de Francia
Outubro 24- Corea - Rally de España
Novembro 07 - Brasil
Novembro 14- Abu Dhabi - Rally de Gales

É dicir que 8 das 13 datas do WRC concretarán unha xornada ou dúas das súas disputas, en forma contemporánea coa F1, co cal a afectación para ambas as categorías é absoluta e inxustificada.

Pero os dislates do Concello non se esgotaron nesta inutilidade.
Para danar ao IRC , como o evidenciamos reiteradamente-
consumaron a partir do ano próximo un golpe decisivo á existencia do Challengue. Creouse o Campionato Mundial da S2000 que agora será para os pilotos e os construtores.

Ademais a partir da próxima tempada, entra en vixencia a nova homologación para os cascos dos pilotos, cuia norma FIA será 8860-2004 e que será obligatoria no rally mundial. Os custos dos novos cascos varían entre 1500 e 2100 euros aproximadamente.

No último dos anexos coñecido, o Concello determinou que a partir de 2011, os S2000 (1.6 turbo e 2.0 ) e o Grupo N serán habilitados para o Mundial e demais campionatos FIA, facendo fincapé que os S2000 que se homologuen, deberán usar obrigatoriamente motores 1.6 turboasistidos.

Absolutamente rotundo e definido o accionar de FIA para extinguir ao IRC, usándoo descaradamente como transición polo termo dun ano e esnaquizando o esforzo que xa inicia a súa quinta tempada éxitosa e cualificada. Menos mal que en Montecarlo celebrouse un foro para achegar ao futuro do rally....

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba