A cancelación da norma que rixe para a disputa dos WRC, chegará ao seu fin co último rally da próxima tempada. A morte anunciada foi produto dunha inacción e falta de previsión nas evolucións constantes, que elevaron sideralmente os custos non só de construción, senón principalmente de mantemento.
Agora o certificado de cancelación está asinado e en consecuencia a falta de prazas ,pola non construción de máquinas que só correrán este ano faise notar no momento en que varios desexan retomar a categoría.
Marcus Gronholm tivo sorte. Si participa na apertura en Suecia, terá a disposición un dos Focus do M-Sport e polo que se anuncia, a presenza do finlandés é un feito.
Non é así en cambio, para o australiano Kris Atkinson que ten prometido un programa de 6 datas nunha sociedade deportiva con Ken Block, o americano que tamén pensa no WRC.
Para eles e vaia o paradoxo, só estalles reservada a posibilidade de correr con Subaru ou votar man a modelos 2007 da marca do óvalo, salvo que algunha baixa de último momento en Stobart, permítalle a un soamente acceder á butaca.
Até Gigi Galli ten comprometida a súa situación ante a incorporación de Raikkonen ao Junior Team, que deberá responder ao piloto de Zimbawe Conrad Rautenbach, un cliente que paga e moito para correr un C4.
Os equipos oficiais de acordo a estimacións deberán afrontar a tempada cunha dotación de 18 a 20 unidades incluíndo muletos o cal evidencia posibilidades de complicación en caso de accidentes que afecten seriamente aos vehículos titulares.
En piloto automático ,é dicir sen acción ningunha de protección e control- semellante oportunidade de evolucionar tecnoloxicamente é obviamente aproveitada polos fabricantes e os equipos oficiais no medio da loita deportiva, para iniciar un camiño que a pouco se transforma en intransitable.
Agora o certificado de cancelación está asinado e en consecuencia a falta de prazas ,pola non construción de máquinas que só correrán este ano faise notar no momento en que varios desexan retomar a categoría.
Marcus Gronholm tivo sorte. Si participa na apertura en Suecia, terá a disposición un dos Focus do M-Sport e polo que se anuncia, a presenza do finlandés é un feito.
Non é así en cambio, para o australiano Kris Atkinson que ten prometido un programa de 6 datas nunha sociedade deportiva con Ken Block, o americano que tamén pensa no WRC.
Para eles e vaia o paradoxo, só estalles reservada a posibilidade de correr con Subaru ou votar man a modelos 2007 da marca do óvalo, salvo que algunha baixa de último momento en Stobart, permítalle a un soamente acceder á butaca.
Até Gigi Galli ten comprometida a súa situación ante a incorporación de Raikkonen ao Junior Team, que deberá responder ao piloto de Zimbawe Conrad Rautenbach, un cliente que paga e moito para correr un C4.
Os equipos oficiais de acordo a estimacións deberán afrontar a tempada cunha dotación de 18 a 20 unidades incluíndo muletos o cal evidencia posibilidades de complicación en caso de accidentes que afecten seriamente aos vehículos titulares.
0 comentarios:
Publicar un comentario