ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

CON HISTORIA E INTELIXENCIA

Membros da máis excelsa camada de volantes que tiña o rally mundial, non podían operar con outra visión. Non só os seus coñecementos ,materia extinguida na baixa calidade dirixencial- senón consecuentes coa época de ouro que eles mesmos conformaron, comezaron a producir con excelencia e previsión, apoiando o porvir.

Nunha clara tentativa por reducir os custos que afrontan os pilotos menos favorecidos polo estándar FIA, aconsellaron á Presidencia, a metodoloxía para favorecer economicamente a actividade a nivel da JWRC. A decisión é tan elemental, simple e racional que xamais se lle ocorreu ao stablishment gobernamental.

Proponse reducir a 5 non 6 as presenzas obrigatorias e suxírese a posibilidade que os novos pilotos poidan participar coa totalidade de automóbiles homologados na clase R: Renault Clío Gordini R3 , Citroen C2 R2, Ford Festa R2, Honda Civic R3, Citroen DS3 R3T, Fiat 500 R3T(foto) e Peugeot 207 R3T, todos con motorización habilitada para a división S1600.

Aínda que Vostede non o crea,estas lendas empezaron a producir en 15 días, o que os inútiles privilexiados, non acertan a entender dende hai tantos anos. Chámanse Kankkunen, Mouton, Sainz....

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba