ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

NOVO BMW M3 GTS.


Ante todos vós, o novo BMW M3 GTS. Especulouse cos CSL ou mesmo unha versión GT4 adaptada ás rúas, pero finalmente o M3 máis radical xamais creado chámase GTS. Este BMW ponse competencia directa cos Porsche 911 GT3 e é similar en concepción a deportivos como o Renault Mégane R26.R. Orientado ao circuíto, púxose as pilas e adelgazou máis de 100 kg no ximnasio, ademais de gañar músculo en forma dunha maior cilindrada e 30 CV máis de potencia.

Xa a primeira vista adiviñamos que non é un M3 calquera. Pintado nunha pasional cor laranxa, o contraste coas llantas negras de 19 polgadas é moi racing. Hai algúns elementos aerodinámicos non presentes nos M3 convencionais, un novo splitter dianteiro e un gran spoiler sobre o portón do maleteiro, ambos son axustables segundo o criterio do piloto. Os neumáticos que monta son uns Pirelli PZero Corsa de tipo semi-slick. As súas medidas son 225/35 R19 diante e 285/30 R19 no tren traseiro.

Si a dinámica dos Motorsport baseados na Serie 3 xa é excepcional, agora será sublime posto que BMW botou o resto en construír está máquina purista. Traballouse moito no tarado de suspensións, pero todos aqueles que desexen axustes específicos (para certos circuítos) existe a posibilidade de axustala en compresión e rebote. Os muelles son de nova factura e como detalle curioso están pintados en cor amarela, ademais de levar impresos pequenos logotipos de BMW Motorsport.

O equipo de freos perforados tamén crece en mordente e potencia de deceleración. Os discos de freo dianteiros están abrazados por seis pistones e os traseiros por catro. E chegamos a unha das claves deste corredor de fondo legal nas estradas, a dieta de adelgazamento. O BMW M3 GTS pesa sólamente 1.490 kg, 165 kg menos que os M3 de serie. É lixeiro, pero a pesar de todo aínda é 110 kg máis pesado que o seu antecesor espiritual, o fantástico e inimitable BMW M3 CSL E46.

Dita desvantaxe contrarréstase con fartura, pero chegaremos a iso máis adiante. Non vale recorrer a un teito de fibra de carbono, posto que xa é de serie nos M3 E92. Pois se ataca ao habitáculo. Para empezar os asentos dianteiros son buckets de fibra de carbono, moi lixeiros. Os asentos traseiros directamente non existen e no seu lugar hai unha gaiola antivuelco homologada pola FIA. O ambiente racing está presente en todos os detalles, como os cintos de seguridade de seis puntos.

O equipamento de serie limítase ao imprescindible, nin sequera o aire acondicionado, a radio ou o sistema de navegación son de serie, aínda que poderían equiparse de desexalo o cliente. Os portelos traseiros e o cristal traseiro abandonan a composición de vidro e pasan a construírse en Makrolon, un composto plástico desenvolvido por Bayer. En cando á lixeireza mecánica, a admisión é de fibra de carbono e a liña de escape deportiva de son profundo está enteiramente terminada en titanio.

Engádese equipamento, pero vemos por onde van os tiros: un extintor e un botón de desconexión rápida dos sistemas eléctricos. A estas alturas imaxinaredes que o motor non está en condicións de fábrica. Efectivamente, a cilindrada do 4.0 V8 crece en 400 cc até situarse en 4.4 litros. A potencia pasa de 420 CV a nada menos que 450 CV, aumentando o par motor até preto de 500 Nm. Transmítese ao tren traseiro a través da caixa de cambios M-DKG Drivelogic de dobre embrague e sete relaciones.

BMW aínda non publicou datos prestacionales pero podemos esperar unha mellora substancial con respecto ao M3 estándar, quizá algo menos de 4 segundos para o 0 a 100 km/h. Porase á venda en Alemaña por 115.000? (IVE incluído) e fálase de que se producirá en números limitados. No resto de Europa teremos que esperar ao verán de 2010 e a recibir as tarifas de prezos nacionais. De momento gozade das imaxes (aínda en baixa resolución) e do vídeo que van a continuación.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba