ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

LOEB MIRALLE AS OURELLAS O LOBO

Sebastien Loeb cuestionòu duramente que dende a xestiòn do equipo, guiasen cos seus tempos a Sebastien Ogier, para deixalo xustamente ás súas costas, cando èl debìa abrir por segundo dìa a ruta.

Ogier -recoñecido por un elevado aprecio por sì mesmo- deixou as respostas en mans do buròcrata que os dirixe.

Asì, Olivier Quesnel enunciòu: "..Ogier recibiu unha forte oferta de Ford e prefiriu quedar connosco, coas garantìas de non ser piloto nùmero 2.."

Loeb -de acordo a Quesnel- estaba ao tanto dos feitos e as condicións de igualdade.

Con todo o multicampeòn mostru o seu descontento en forma evidente: "...Tendo en conta a miña traxectoria e a miña posiciòn no campionato, o equipo puido apoiarme...agora comprendo que debo valerme por mìn mesmo...sen esperar nada de ninguén e asì o farei.."

Desta forma parece quedar enterrado o vìnculo màs exitoso da historia do rally mundial e da casa francesa.

A partir de agora agárdanse loitas impiadosas quizàs o adeus definitivo de Loeb da actividade
ou un camiño acoutado no retorno de VW que con todo,
non està claro inda.

O final da historia marcouno o propio Loeb:
"..O nùmero un de Citroen é Ogier..."

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba