Sebastien Loeb cuestionòu duramente que dende a xestiòn do equipo, guiasen cos seus tempos a Sebastien Ogier, para deixalo xustamente ás súas costas, cando èl debìa abrir por segundo dìa a ruta.
Ogier -recoñecido por un elevado aprecio por sì mesmo- deixou as respostas en mans do buròcrata que os dirixe.
Asì, Olivier Quesnel enunciòu: "..Ogier recibiu unha forte oferta de Ford e prefiriu quedar connosco, coas garantìas de non ser piloto nùmero 2.."
Loeb -de acordo a Quesnel- estaba ao tanto dos feitos e as condicións de igualdade.
Con todo o multicampeòn mostru o seu descontento en forma evidente: "...Tendo en conta a miña traxectoria e a miña posiciòn no campionato, o equipo puido apoiarme...agora comprendo que debo valerme por mìn mesmo...sen esperar nada de ninguén e asì o farei.."
Desta forma parece quedar enterrado o vìnculo màs exitoso da historia do rally mundial e da casa francesa.
A partir de agora agárdanse loitas impiadosas quizàs o adeus definitivo de Loeb da actividade
ou un camiño acoutado no retorno de VW que con todo,
non està claro inda.
O final da historia marcouno o propio Loeb:
"..O nùmero un de Citroen é Ogier..."
Ogier -recoñecido por un elevado aprecio por sì mesmo- deixou as respostas en mans do buròcrata que os dirixe.
Asì, Olivier Quesnel enunciòu: "..Ogier recibiu unha forte oferta de Ford e prefiriu quedar connosco, coas garantìas de non ser piloto nùmero 2.."
Loeb -de acordo a Quesnel- estaba ao tanto dos feitos e as condicións de igualdade.
Con todo o multicampeòn mostru o seu descontento en forma evidente: "...Tendo en conta a miña traxectoria e a miña posiciòn no campionato, o equipo puido apoiarme...agora comprendo que debo valerme por mìn mesmo...sen esperar nada de ninguén e asì o farei.."
Desta forma parece quedar enterrado o vìnculo màs exitoso da historia do rally mundial e da casa francesa.
A partir de agora agárdanse loitas impiadosas quizàs o adeus definitivo de Loeb da actividade
ou un camiño acoutado no retorno de VW que con todo,
non està claro inda.
O final da historia marcouno o propio Loeb:
"..O nùmero un de Citroen é Ogier..."
0 comentarios:
Publicar un comentario