ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

SAINZ PONSE A CABEZA NO DAKAR

Francisco López adxudicouse a segunda especial da súa carreira no Dakar e fíxoo novamente en Chile.Reposicionase así no ranking converténdose no rival inmediato de Cyril Despres na clasificación xeral, a 37'37'', nunha etapa fatídica para Casteu (abandono) e Coma. Na categoría de coches, Stéphane Peterhansel cede o mando da clasificación xeral a Volkswagen. Miller adxudicouse a súa primeira especial no Dakar mentres que Sainz fíxose co posto máis cobizado da xeral. Na categoría de camións, Firdaus Kabirov interrompe co seu triunfo o refacho gañador de Chagin, asinando así a súa 30ª vitoria de etapa no Dakar.

Dise que no deporte, a vitoria búscase. Na etapa de Antofagasta, o arduo e longo traballo de preparación -toda unha vida de motorista- valeulle a Francisco López a vitoria. O ano pasado, López impúxose na primeira etapa chilena, que desembocaba en Valparaíso. Por aquel entón, conducía unha KTM de 690cc. Este ano, "Chaleco" incorporouse ás filas de Aprilia para probar sorte ao manillar dun 450cc. Co seu novo vehículo, o chileno non tivo problemas para recuperar as boas sensacións. De feito, cando empezou a súa andaina no mundo dos rally raids, fíxoo ao manillar dunha Honda de pequena cilindrada, coa que se adxudicou o título de campión do mundo da categoría en 2006. A pesar de pilotar o seu KTM tan só desde o Rally dos Faraóns, López parece atoparse totalmente adaptado a ela, máxime nun día como hoxe, no que percorreu as pistas que forxaron a súa educación moteira. Coa experiencia acumulada ás súas costas, debería estar en condicións de demostrar que pode aspirar a un posto de prestixio na clasificación, algo que evidentemente só ocorrerá si, esta vez si, culmina o Dakar.
Sexa como sexa, o podio non parece hoxe tan afastado para López, e para outros pilotos, en vista de que a ruta cara a Antofagasta cebouse cos líderes. Nun primeiro momento, Marc Coma rebentaba a súa roda traseira e perdía a continuación media hora antes de poder facerse coa do italiano Luca Manca. A xesta, ultragenerosa pero dificilmente comprensible, permite ao defensor do título minimizar o dano, pero con todo segue a 1h16?55?? de Despres, que pasou a xornada en compañía de "Chaleco". David Casteu, 2º na clasificación xeral, mantivo un bo ritmo até o km 395, no que o piloto sufriu unha aparatosa caída. A etapa terminouse de golpe para o piloto de Sherco, que presenta unha fractura aberta na perna e que foi desprazado até o vivac en helicóptero. Trátase do seu primeiro abandono no seu sete incursións no Dakar.
Na categoría de coches, Volkswagen fixo toda unha criba durante a etapa de hoxe, finalizando a xornada cunha primeira vitoria para Mark Miller no Dakar, unha tripla vitoria de etapa para VW con pilotos na primeira, segunda e terceira posición e un podio provisional totalmente monopolizado polos Race Tuareg, que contan cunha cómoda marxe sobre todos os rivais identificados ao comezo do rally. O piloto estadounidense acariciou varias veces a vitoria de etapa, sobre todo na edición de 2009, ano no que terminou o rally en 2ª posición. A vitoria chegoulle ao fin en Antofagasta, non xa no corazón das dunas que tanto lle gustan senón nun trazado rápido no que soubo dominar aos seus compañeiros de equipo Carlos Sainz (2º a 2'10'') e Nasser Ao Attiyah (3º a 4'27''). O que é máis, os Race Touareg ponse o timón do rally cunha vantaxe de 4'37'' sobre o seu compañeiro qatarí e de 9'39'' sobre Miller. O seguinte clasificado, Robby Gordon, é 4º a unha distancia abismal de Sainz: 59'55''.
Si o golpe de efecto de VW funcionou tan ben foi tamén grazas á forza do destino, que se cebou hoxe con Stéphane Peterhansel, deixándolle case fóra da lista de aspirantes ao título. O BMW X-3 de Peterhansel converteuse no vehículo a gañar tras a súa vitoria en Fiambalá, que lle valeu unha cómoda vantaxe. Con todo, no km 135 da especial do día, o favorito viu como lle cambiaba radicalmente o panorama ao rompérselle a transmisión. O triplo vencedor estivo parado, nun primeiro momento, máis de 50 minutos. Máis adiante, o seu vehículo volveuse a deter, o cal lle fixo perder 25 minutos adicionais. En total, o atraso acumulado por Peterhansel durante esta etapa suma case dúas horas. A brecha parece agora case insalvable para o piloto.
Na categoría de camións, Vladimir Chagin non sufriu ningún mal maior pero, en calquera caso pon fin á súa serie gañadora, que lle valeu 4 vitorias de etapa consecutivas, tras finalizar 19 segundos por detrás do líder. Trátase con todo dun revés fácil de encaixar posto que o artífice da vitoria foi o seu cómplice Firdaus Kabirov. Ademais, esta nova vitoria dun camión Kamaz representa unha escusa perfecta para que os dous amigos fagan un brinde no vivac, pois o vixente campión cultivou hoxe a súa 30ª vitoria de especial. Chagin segue líder da clasificación xeral por diante de Kabirov. Marcel Van Vliet, 3º na clasificación provisional, sitúase a máis de 3 horas do Tsar.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba