ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

LOEB XA RODA O DS3

Parecía unha imaxe surrealista. A pista de probas de Satory estaba repleta de camións con pedras de distinta granulometría, para transformar o trazado de ensaios, nun percorrido complicado cos rolos que comprimían o mineral, até facelo parte do chan mesmo.
O cambio radical, foi feito tras o informe de Philippe Bugalsky, piloto de probas da casa gala, que por unha semana xunto a Kris Meeke, rodou no circuíto sen problemas e sen esixencias reais.
Loeb arribou o sábado e de inmediato producíronse os cambios. O DS3 foi sometido a un transplante. Retirouse o impulsor 1.6 e nas súas entrañas, aloxou o motor do C4 que ten os mesmo ancoraxes. A estratexia era forzalo ao máximo, en terreo complicado coas pedras cravadas, en contraposición o costume dos franceses de desenrolar os seus coches en asfalto e o final rodalos en terra.

Sebastien Loeb e Daniel Elena empezaron a traballar onte á mañá, co híbrido que soaba absolutamente distinto e andaba en consecuencia. O campión do mundo (foto), tivo ademais a sorte do seu lado. Non houbo neve e desa forma a traballo foi máis intenso e preciso, buscando primeiro examinar o comportamento da plataforma e a conxunto carrozaría.

O primeiro día de probas arroxou unha incógnita: o alerón transformouse nun problema coas súas regulacións o cargar en demasía o tren traseiro e Loeb advertiu problemas nos sectores estreitos de baixa e media velocidade á hora de frear, debian de trocar regulacións do sistema frenante dende o habitáculo.

Na última xornada -hoxe- o coche mostrouse sumamente dócil e veloz e superados os problemas iniciais, o campión do mundo someteuno a unha serie extensa e esixente de especiais, as cales soportou sen problemas.

Esta semana, previo á súa participación no Rally de Laponia, Dani Sordo será o encargado de rodar en Satory e non se descarta que tamén Raikkonen e Ogier o próben, previo ás probas en asfalto que si terán ao finlandés como un dos principais responsables do desenvolvemento.
O DS3, aínda co motor do C4, máis pesado e potente, non evidenciou desbalances na súa integridade e o grupo francés, mostrouse optimista con respecto á súa prestación, a que continuará coa motorización orixinal, para comezar a pensar nas horas de asfalto que requirirá o produto francés, para iniciar a súa campaña en 2011, 12 ó 13,ninguén o pode asegurar aínda.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba