Ainda non foi cos coches de rali, pero os pilotos do IRC, o Intercontinental Rally Challenge, percorreron por primeira vez este Martes os tramos que forman o Rali Internacional de Curitiba, marcado para o venres 6 e sábado 7. Foi o día do chamado levantamento – a única oportunidade cos pilotos teñen de coñecer os puntos por onde van a pasar durante o rali. O recoñecemento foi sempre cos coches de paseo e respetando a velocidade limite da vía. Neste caso, casi sempre 60Km/h.
O recoñecemento esta controlado en todo momento por un sistema que leva o nombre de Spy. O aparello dille os directores da proba a localización e a velocidade de cada competidor durante o percorrido, evitando exaxeración no recoñecemento. O que fai máis dificil a misión dos pilotos.Na proba brasileira, eles tendrán soamente unha oportunidade de probar os coches de rali antes do comenzo oficial da proba.Farase un shakedow o xoves 5 entre as 7 e as 11 da mañan.
0 comentarios:
Publicar un comentario