ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

PREPARADOS EN CURITIBA

Mentres os coches do rali recibían os últimos preparativos no autódromo, os pilotos foron para os tramos para coñecer un pouco máis a proba brasileira

Ainda non foi cos coches de rali, pero os pilotos do IRC, o Intercontinental Rally Challenge, percorreron por primeira vez este Martes os tramos que forman o Rali Internacional de Curitiba, marcado para o venres 6 e sábado 7. Foi o día do chamado levantamento – a única oportunidade cos pilotos teñen de coñecer os puntos por onde van a pasar durante o rali. O recoñecemento foi sempre cos coches de paseo e respetando a velocidade limite da vía. Neste caso, casi sempre 60Km/h.

O recoñecemento esta controlado en todo momento por un sistema que leva o nombre de Spy. O aparello dille os directores da proba a localización e a velocidade de cada competidor durante o percorrido, evitando exaxeración no recoñecemento. O que fai máis dificil a misión dos pilotos.Na proba brasileira, eles tendrán soamente unha oportunidade de probar os coches de rali antes do comenzo oficial da proba.Farase un shakedow o xoves 5 entre as 7 e as 11 da mañan.

Esta única sesión dos preparativos será nun punto da cidade que está entre os escollidos para o paxaxe do Rali Internacional de Curitiba. Moi lonxe dos tramos, no autodromo Internacional de Curitiba, os coches empezan a recibir os axustes mecánicos. Si hasta luns o box da Abarth Fiat era o único montado no parque do rali, agora o equipo gañou a compaña dos coches de Peugeot.O tenderetes das marcas rivais foron montados unha diante doutra.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba