"Non era favorable a nada disto, xa que dexeo que se pase o más rápido posible a outra cousa", dixolle a AFP Olivier Quesnel, xefe de Citroën Sport.
A situación aprobada o martes polo Consello Mundial da FIA, xuntado en París, pasóu desapercibida ante os grandes trocos na Fórmula 1, onde o campeón do mundo decidirase polo número de Grandes Premios gañados e estudiouse a posibilidade de limitar os presupostos.
Ademáis dos coches actuais e os S2000, os vindeiros WRC tamén estarán autorizados a sumar puntos nos ralis de 2010.
Eses novos coches son en realidade S2000 equipados cun equipo aerodinámico, que mellora a estética do coche e faino máis atractivo para o público.Despois do troco de 2010, o ano 2011 marcará o límite para o paso a estes coches.
A partir do 2013, a FIA "propon" a introducción dun novo motor 1600 cc, dotado dun turbo, a partir dun motor de gran serie, isto é algo que desexan por exemplo Citroën e Ford, os dous únicos constructores presentes no Mundial de ralis.
0 comentarios:
Publicar un comentario