ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

RALI DE CHIPRE(1ª XORNADA)


Loeb foi o máis rápido en cinco dos seis tramos, en parte gracias a decisión de montar neumáticos usados no bucle da mañan.O francés sairá o primeiro mañan sábado con unha ventaxa de 41.8 segundos por diante do seu compañeiro de equipo Dani Sordo e a máis de un minuto de Mikko Hirvonen.

ABRIR + | PECHAR -

Loeb quixo conducir con cautela no último tramo a causa da chuvia, permitindo así que Dani Sordo gañara seu primeiro tramo do rali, pero ninguen máis poido arrimarse a él.
Sordo tuvo unha xornada tranquila os mandos do segundo coche do equipo Citroën Total.
“Estou contento pero prefería poder conducir con neumáticos para asfalto,” dixo o español. “Pero aprendemos moito.Pola tarde montamos neumáticos novos nas rodas traseiras e foi o mellor para mín. Esperamos que chova un pouco pola noite, iso iría ben, pero de todas formas trataréi de manter esta posición.”

Terceiro o remate da primeira xornada e a 18.4 segundos de Sordo atopase Mikko Hirvonen. O piloto do Focus RS WRC costoulle manter o ritmo dos Citroën durante todo o día, inda que pensa que a tarde foi mellor. “
Non foi tan mala como esta mañan,” recoñeceu. Tiñamos que saber que facer antes do rali, hasta ónde podíamos apurar os neumáticos, ou cómo daban mellor resultado.
Jari-Matti Latvala rematou o día no cuarto posto 8.1 segundos detrás do compañero de equipo, pero con unha sensación agridoce. “Podemos estar ledos de mellorar e aprender algunhas cousas.” “Pola mañan tomei una decisión arriscada cos neumáticos e saleume mal, intentei usar os neumáticos vellos nos tres tramos pero apureinos demasiado.

Peter Solberg cerrou os cinco primeiros postos co seu Xsara WRC
“Esta mañan faltaba-nos agarre e notamos a falta de test,” comentou Petter. “O coche levaba uns reglaxes demasiado duros, así que na asistencia pusemos unha suspensión máis blanda e despois diso os resultados melloraron - no TC4 fomos tan rápidos como os Ford. No siguinte tramo choveu e rompeusenos a suspensión dianteira esquerda, así que o final foi complicado. Non séi qué pasará mañan, pero prefiro que non chova, será máis divertido si non hai barro.”
Xeral (1ªxornada)




Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba