![](http://2.bp.blogspot.com/_2vzsmjKz-co/Sbri84CKQGI/AAAAAAAAAqM/woTBlvU43yE/s400/0313-1-citroen-wrc-rallye-chipre.jpg)
Loeb foi o máis rápido en cinco dos seis tramos, en parte gracias a decisión de montar neumáticos usados no bucle da mañan.O francés sairá o primeiro mañan sábado con unha ventaxa de 41.8 segundos por diante do seu compañeiro de equipo Dani Sordo e a máis de un minuto de Mikko Hirvonen.
ABRIR + | PECHAR -
Loeb quixo conducir con cautela no último tramo a causa da chuvia, permitindo así que Dani Sordo gañara seu primeiro tramo do rali, pero ninguen máis poido arrimarse a él.
Sordo tuvo unha xornada tranquila os mandos do segundo coche do equipo Citroën Total.
Terceiro o remate da primeira xornada e a 18.4 segundos de Sordo atopase Mikko Hirvonen. O piloto do Focus RS WRC costoulle manter o ritmo dos Citroën durante todo o día, inda que pensa que a tarde foi mellor. “
Sordo tuvo unha xornada tranquila os mandos do segundo coche do equipo Citroën Total.
“Estou contento pero prefería poder conducir con neumáticos para asfalto,” dixo o español. “Pero aprendemos moito.Pola tarde montamos neumáticos novos nas rodas traseiras e foi o mellor para mín. Esperamos que chova un pouco pola noite, iso iría ben, pero de todas formas trataréi de manter esta posición.”
Terceiro o remate da primeira xornada e a 18.4 segundos de Sordo atopase Mikko Hirvonen. O piloto do Focus RS WRC costoulle manter o ritmo dos Citroën durante todo o día, inda que pensa que a tarde foi mellor. “
Non foi tan mala como esta mañan,” recoñeceu. Tiñamos que saber que facer antes do rali, hasta ónde podíamos apurar os neumáticos, ou cómo daban mellor resultado.
Jari-Matti Latvala rematou o día no cuarto posto 8.1 segundos detrás do compañero de equipo, pero con unha sensación agridoce. “Podemos estar ledos de mellorar e aprender algunhas cousas.” “Pola mañan tomei una decisión arriscada cos neumáticos e saleume mal, intentei usar os neumáticos vellos nos tres tramos pero apureinos demasiado.
Peter Solberg cerrou os cinco primeiros postos co seu Xsara WRC“Esta mañan faltaba-nos agarre e notamos a falta de test,” comentou Petter. “O coche levaba uns reglaxes demasiado duros, así que na asistencia pusemos unha suspensión máis blanda e despois diso os resultados melloraron - no TC4 fomos tan rápidos como os Ford. No siguinte tramo choveu e rompeusenos a suspensión dianteira esquerda, así que o final foi complicado. Non séi qué pasará mañan, pero prefiro que non chova, será máis divertido si non hai barro.”Xeral (1ªxornada)
0 comentarios:
Publicar un comentario