Destacouno Malcom Wilson, presionado desde todos os flancos logo da catastrofe deportiva que significou a apertura da tempada de asfalto en Bulgaria, onde Citroen acentuou o seu dominio e enfronta a alternativa da decisión do seu piloto, hoxe cun futuro transcendente dentro da categoría.
"Queremos gañar o Mundial de Construtores do ano próximo e para iso, poremos 3 autos oficiais con Mikko Hirvonen, Jari Matti Latvala e esperamos...con Sebastien Ogier" "Nos próximos 10 días teremos unha resposta por parte do francés e somos optimistas respecto diso. Desde o MSport estamos absolutamente listos para atender ao tres pilotos e polos en condicións de dominar o certame, porque os resultados alcanzados polo Ford Festa 1.6 turbo, colmaron as nosas expectativas e con el, loitaremos por ser os mellores".
Mentres tanto en Versailles, na sede de Citroen, aínda que non hai referencias ao tema, a intranquilidade e os nervios dominan a escena,ante a posibilidade que o seu piloto estrela -xunto a Loeb- impoña condicións económicas que superen a recoñecida modalidade ahorrativa que é norma entre os galos.
En 10 días ,aparentemente- se descorrerá o veo da certeza,o problema se avizora se Ogier decide permanecer en Citroen.
Nese caso, as alternativas de Ford tomarán rumbo de IRC, buscando o concurso de Kris Meeke ou Guy Wilks -aínda convalesciente- para integrar o trío cos pilotos finlandeses.
"Queremos gañar o Mundial de Construtores do ano próximo e para iso, poremos 3 autos oficiais con Mikko Hirvonen, Jari Matti Latvala e esperamos...con Sebastien Ogier" "Nos próximos 10 días teremos unha resposta por parte do francés e somos optimistas respecto diso. Desde o MSport estamos absolutamente listos para atender ao tres pilotos e polos en condicións de dominar o certame, porque os resultados alcanzados polo Ford Festa 1.6 turbo, colmaron as nosas expectativas e con el, loitaremos por ser os mellores".
Mentres tanto en Versailles, na sede de Citroen, aínda que non hai referencias ao tema, a intranquilidade e os nervios dominan a escena,ante a posibilidade que o seu piloto estrela -xunto a Loeb- impoña condicións económicas que superen a recoñecida modalidade ahorrativa que é norma entre os galos.
En 10 días ,aparentemente- se descorrerá o veo da certeza,o problema se avizora se Ogier decide permanecer en Citroen.
Nese caso, as alternativas de Ford tomarán rumbo de IRC, buscando o concurso de Kris Meeke ou Guy Wilks -aínda convalesciente- para integrar o trío cos pilotos finlandeses.
0 comentarios:
Publicar un comentario