A división de Citroën Racing por fin presentou de xeito oficial a súa nova arma para as pistas de competencia e rallismo.
O coche , pensado unicamente para a competición, e se ben foi baseado no modelo DS3 de serie, a preparación R3 conta con gaiola antixiro e homologación FIA para o Grupo R3T que proximamente se converterá na máxima categoría do World Rally Championship.
A motorización provén do Grupo PSA cunha máquina de 1.6 litros de desprazamento con cambios na árbore de levas, pistóns, escape, xestión computarizada do motor e turbo co que a súa potencia se eleva ata os 210 hp, algo que non é de escándalo tomando en conta que a unidade de serie conta con 200 hp.
Pero en ocasións para certo tipo de competición importa máis o par motor para poder " sacar" ao auto rapidamente das curvas ou no caso do rallye ter moito poder nas rodas en todo momento máis alá dunha velocidade punta. Por iso o DS3 R3 sobe ata os 350 Nanómetros de par (de serie 275 Nanómetros) algo salientable para o seu tamaño e peso.
Con respecto á caixa de cambios baséase na de serie como o estipula o regulamento da FIA, pero se modifican parámetros e se converte nunha caixa secuencial de seis marchas. A electrónica aparece nesta parte xa que a xestión dos cambios non permite erros xa que o cambio de velocidade só se realizará cando as revolucións do motor sexan óptimas.
O auto debe manter as proporcións do coche de serie polo cal o tamaño mantense e só limítanse a fortalecer as partes de maior impacto en competencia, como o son eixes, soportes de suspensión e altura do chasis, sendo todo o anterior configurable dependendo do terreo a circular.
O coche , pensado unicamente para a competición, e se ben foi baseado no modelo DS3 de serie, a preparación R3 conta con gaiola antixiro e homologación FIA para o Grupo R3T que proximamente se converterá na máxima categoría do World Rally Championship.
A motorización provén do Grupo PSA cunha máquina de 1.6 litros de desprazamento con cambios na árbore de levas, pistóns, escape, xestión computarizada do motor e turbo co que a súa potencia se eleva ata os 210 hp, algo que non é de escándalo tomando en conta que a unidade de serie conta con 200 hp.
Pero en ocasións para certo tipo de competición importa máis o par motor para poder " sacar" ao auto rapidamente das curvas ou no caso do rallye ter moito poder nas rodas en todo momento máis alá dunha velocidade punta. Por iso o DS3 R3 sobe ata os 350 Nanómetros de par (de serie 275 Nanómetros) algo salientable para o seu tamaño e peso.
Con respecto á caixa de cambios baséase na de serie como o estipula o regulamento da FIA, pero se modifican parámetros e se converte nunha caixa secuencial de seis marchas. A electrónica aparece nesta parte xa que a xestión dos cambios non permite erros xa que o cambio de velocidade só se realizará cando as revolucións do motor sexan óptimas.
O auto debe manter as proporcións do coche de serie polo cal o tamaño mantense e só limítanse a fortalecer as partes de maior impacto en competencia, como o son eixes, soportes de suspensión e altura do chasis, sendo todo o anterior configurable dependendo do terreo a circular.
0 comentarios:
Publicar un comentario