ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

KOPECKY GAÑA NA CASA ,ONDE SE LLE ESCAPOU O TRIUNFO NO 2010

A Kopecky e Stary escapóuselles o Rally Zlín 2010 da República Checa, a súa casa, entre os dedos a consecuencia dunha saída de estrada, un detalle que alargou a súa seca de triunfos desde maio de 2010, ou o que é o mesmo, desde o Rally Illas Canarias daquela tempada. A pesar de chegar ao seu país podendo sentir toda a presión do mundo, o oficial de Skoda sacou peito facendo gala duns nervios de aceiro, resistindo estoicamente os ataques dun Freddy Loix que chegou a estar a un só segundo del.

Líder do rally desde que se anotou o seu primeiro scratch no terceiro tramo e, ininterrompidamente, até o décimo quinto e último, a Kopecky complicóuselle a carreira cando nada máis empezar a etapa do domingo chegaba á meta do TC10 (Maják, de 26,9 km) con problemas de dirección asistida. O noruegués Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Súper 2000), quinto da xeral despois da picada que sufriu o sábado, era o máis rápido nesa fase da carreira, pero para o checo o perigo tiña nome e apelido belga: Freddy Loix.

O de BFO xa pechara a primeira etapa empatado con Juho Hänninen, líder do IRC e autor do primeiro scratch do rally checo. Esporeado por ese man a man, o seu crono meteuno de golpe na pelexa pola vitoria ao coincidir cos peores momentos de Kopecky. O seu case vinte segundos de colchón se esfumaban dunha plumada e quedaban en 5,6 e baixando. 3,7 no undécimo tramo, un no duodécimo? Só a finalización desa primeira sección das dúas que se ían a disputar detivo a sangría e ao volver aos tramos Kopecky armouse de amorne e, décima a décima tratou de levantar de novo a súa vantaxe.

Pero Loix estaba moi crecido e non llo puxo fácil. Mikkelsen volvía ser o mellor nos tramos 13 e 14, pero Kopecky gañou un segundo máis que, nin moito menos, aseguráballe a vitoria de face á última especial. Pero a pesar do perigoso precedente de 2010, o oficial de Skoda non caeu presa dos seus propios nervios e amorteceu a perda de segundos en Halenkovice (24,37 km) até un asumibles oito décimas que deixaban a súa vantaxe final en 1,2??. Era a súa segunda vitoria en casa tras a lograda en 2009.

Juho Hänninen non puido esta vez seguir o ritmo dos seus compañeiros de marca, pero a súa terceira posición segue manténdoo na locomotora da clasificación do IRC a falta de só catro citas para o final da tempada. Quen o ten máis complicado despois do paso pola República Checa é o francés Bryan Bouffier. O gañador en Montecarlo mantívose a ronsel dos postos de podio despois da primeira etapa, chegando a anotarse mesmo un scratch, pero nada máis arrincar a segunda tivo un accidente cando era cuarto moi preto de Loix. Ese cero puntos abren unha pequena brecha nas súas aspiracións ao título.

Así as cousas, a cuarta posición foi para Thierry Neuville (Peugeot 207 S2000), algo comedido na súa segunda participación en Zlín pero sumando uns puntos importantes nesta tempada trufada de abandonos e resultados moi brillantes para el. Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia S2000) estivo moi preto de dar caza ao belga de Kronos Racing e o seu destino neste rally sería outro de non picar no TC8 e facer un trompo no TC12. Aínda así, o seu catro scratch do seis posibles nesa etapa final deixárono ás portas desa cuarta praza e demostrando unha vez máis que é un dos rookies do ano no IRC.

E xa que falamos de mozos cun futuro prometedor, o irlandés Craig Breen, o mesmo que lle arrebatou por pouco a vitoria a Yeray Lemes o pasado Rally de Alemaña na WRC Academy, quedou preto de levantarlle a sexta posición a Toni Gardemeister (Skoda Fabia S2000) cun Ford Festa Súper 2000. Outro antigo rival do lanzaroteño no J-WRC, Karl Kruuda (Skoda Fabia S2000) acabou décimo por detrás de Roman Kresta (Skoda Fabia S2000) e de Per Gunnar Andersson (Proton Satria Neo S2000), este último despois de sufrir unha infinidade de problemas en forma de picadas, trompos e saídas de estrada. Guy Wilks (Peugeot 207 S2000), que chegou a pisar posicións de honra e que marcou un scratch na segunda especial do rally, acabou abandonando por problemas de motor a falta de dous tramos.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba