ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

VALLEJO ESTREA O PORCHE CON VICTORIA EN FERROL

Coa baixa de Miguel Fuster por culpa do orzamento e o rápido abandono de Xevi Pons (Ford Festa S2000) por rotura de palier no transcurso da primeira etapa, o 42 Rally de Ferrol foi un agasallo do ceo para pilotos e equipos que tiveron unha primeira metade de campionato nefasta. Alberto Hevia (Skoda Fabia S2000) e Sergio Vallejo (Porsche 997 GT3) tiñan unha ocasión de ouro para recuperar terreo e non quixeron desaproveitala.

No caso do asturiano, de novo un fallo mecánico arrebatoulle a gloria de sumar o seu terceiro triunfo consecutivo no rally ferrolán e tívose que conformar cunha terceira posición que sabe a pouco despois de chegar a liderar a maior parte das probas nas que participou este ano a pesar de terminar só dúas: Canarias e Ferrol. A servodirección da súa Fabia Súper 2000 fallou en Miño-Vilarmaior-Irixoa (TC5) e iso custoulles o rally e case o podio, pero o seu equipo puido facer un apaño para polo menos asinar o seu primeiro podio do ano. Por fin.

Os Vallejo, que levaban meses tentando sacar punta ao Lotus Esixe, non desaproveitaron a ocasión de porse ao mando no terceiro e último rally galego da tempada. Fixéronse con dous scratch e aínda que no TC7, o penúltimo, pareceu que afrouxaban demasiado, ao final fixéronse coa súa primeira vitoria do ano por 42´´ respecto de Jonathan Pérez. O asturiano, segundo, sumaba así unha cantidade importante de puntos achegándose desde a terceira posición do campionato a Fuster e Pons.

No Grupo N a vitoria final foi para o equipo formado por Alberto Meira e Álvaro Bañobre, aos mandos dun Mitsubishi Lancer Evo X. E iso que o piloto de Vincios partía cunha penalización dun minuto por exceder a velocidade máxima permitida nos recoñecementos. Con todo, Meira non cedería ante o desalento e aos poucos iría remontando posicións até lograr finalmente a primeira praza do Grupo N e terminar ademais cuarto na clasificación xeral, aínda tendo tamén diferentes problemas mecánicos durante a carreira.

Na categoría de dúas rodas motrices, cando todo parecía indicar que Joan Vinyes lograría imporse coa habitual solvencia, unha picada no último tramo da terceira sección facíalle perder a cabeza da categoría en detrimento de o seu compañeiro Gorka Antxustegi, que soubo xestionar a vantaxe conseguida para facerse co primeiro triunfo do ano para el nesta categoría, ademais de levar tamén a vitoria na Challenge Hankook, onde o terceiro clasificado sería Pablo Rey.

Un Pablo Rey que ademais tamén lograría apuntarse o triunfo na Copa Suzuki Swift, despois dun intenso duelo co andorrano Joan Carchat. Os dous estiveron a se alternar á fronte da clasificación, con Alberto Monarri preto deles. Pero ao final a experiencia e coñecemento da zona por parte de Pablo Rei acabaría sendo decisiva para alzarse co triunfo. A Carchat con todo este segundo posto serviulle para levantarse ao liderado da xeral da Copa Suzuki, superando a Pablo Pazó que en Ferrol terminaba terceiro.

Na Mitsubishi Evo Cup os resultados foron tamén sorprendentes. Despois do abandono de Eugenio Mantecón por problemas físicos todo parecía indicar que Daniel Marbán tiña o camiño fácil para lograr unha vitoria que podía valer o seu peso en ouro. Con todo, o piloto madrileño vería as súas prestacións moi limitadas por culpa dun problema mecánico derivado dunha saída no shakedown e vería como Alberto Otero primeiro e despois José Luís Peláez superábano para finalizar terceiro.

Os dous primeiros tramos da mañá do sábado foron un calvario para a maioría dos pilotos que seguían en carreira. Poucos foron os que superaron esta sección sen algún tipo de inconveniente. Quen máis se viu prexudicado foi sen dúbida Alberto Hevia. Un problema na bomba da servodirección da súa Fabia Skoda Súper 2000 facíalle perder o liderado da xeral e puña moi complicadas as opcións de levar o triunfo final. Unha vez máis, a sombra da mala fortuna planeaba sobre o asturiano.

E con este panorama, Sergio e Diego Vallejo postulábanse como os claros favoritos para levar a vitoria con máis dun minuto e 40 segundos respecto ao de Skoda e con 52,8?? respecto de Jonathan Pérez (Peugeot 207 S2000) que herdaba esa segunda praza. Os irmáns lucenses tiñan problemas de estabilidade no primeiro dos tramos da mañá, pero en Monfero impuxeron a potencia da súa Porsche 911 GT3 para situarse con autoridade á fronte da clasificación xeral e dar un paso adiante importante para conseguir subirse todo o máis alto do podium na entrega de premios da Praza de España. O ano e medio longo que levaban sen subirse a un Porsche non era impedimento suficiente para volver ser un dos referentes neste rally.

Joan Vinyes (Suzuki Swift S1600) tampouco se libraría dos problemas, e unha picada no tramo de Monfero a máis de 13 quilómetros da meta faríalle perder un considerable tempo, algo que aproveitaría o seu compañeiro de equipo Gorka Antxustegi (Suzuki Swift S1600) para situarse á fronte da clasificación xeral de dúas rodas motrices. Eran sexto e sétimo respectivamente da provisional a falta de dous tramos.

Outro galego, Alberto Meira, tamén ía coa ponte traseira da súa Mitsubishi Lancer Evo X rengueante e despois de desaloxar da cuarta praza aos irmáns Pais (Mitsubishi Lancer Evo X) no tramo de Miño-Vilarmaior-Irixoa (27,33 km), volvían caer á quinta e segunda entre o grupo N.

Outro que parecía dar tamén un golpe case definitivo na Copa Suzuki Swift era Joan Carchat. O andorrano saía a por todas desde o primeiro quilómetro e conseguía endosarlle máis de corenta segundos a Pablo Rei, que na xornada anterior había terminado a pouco máis dun segundo na xeral e que vía desta forma como se complicaban as súas opcións de lograr a vitoria na copa de promoción. O que se puña moi interesante era a loita polo segundo e terceiro posto, con Alberto Monarri a algo máis de cinco segundos.

O lobo de Meira non quixo deixar lugar á especulación no último tramo do día, e despois dunha formulación conservadora saíu a dalo todo na última especial, logrando marcar o mellor tempo e facéndose coa vitoria final. Os irmáns Vallejo sacaron a relucir toda a potencia da súa Porsche no tramo máis propicio para o seu vehículo e fixéronse coa vitoria. Jonathan Pérez, nun gran rally, lograría o segundo mellor tempo do tramo e conseguiría tamén certificar o seu posto na xeral, sen deixar marxe ao milagre de Hevia, que tivo que conformarse ao final coa terceira praza da xeral, unha vez máis contrariado polas dificultades mecánicas que o están perseguindo esta tempada.

Nas dúas rodas motrices e Challenge Hankook non houbo sorpresas no último tramo. Joan Vinyes sabendo que xa era case imposible alcanzar ao seu compañeiro de equipo levantou o pé do acelerador, pensando máis no que se podía perder se tiña unha saída de estrada. Así Antxustegi fíxose co último scratch e coa primeira vitoria do ano nas dúas rodas motrices. Tampouco houbo sorpresas na Evo Cup, onde Alberto Otero marcou o mellor tempo certificando unha actuación excepcional. E no Grupo N a sorpresa veu aquí co abandono dos irmáns Pais, que perderon desta forma a opción de conseguir a segunda praza da xeral.

E a gran emoción estaba na Copa Suzuki Swift. Pablo Rei estaba a catro décimas de Joan Carchat e os dous saíron a por todas. Con todo ao final puido máis a experiencia e coñecemento da zona do naronés, que lograba marcar o mellor tempo e conseguir desta forma a súa primeira vitoria do ano.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba