Thierry Neuville logra o triunfo no Rallye Sanremo despois dun emocionante final da rolda do Intercontinental Rally Challenge na Riviera italiana. O piloto do Peugeot Bélxica-Luxemburgo adiantouse na proba de asfalto tras recortar unha desvantaxe durante a noite de 16s.
Neuville e o seu copiloto Gilsoul Nicolás fixeron o suficiente para vencer ao SKODA Reino Unido Motorsport de Andreas Mikkelsen e Floene Onda e apuntarse a segunda vitoria en 2011. Ademais, este triunfo permite a Peugeot lograr o triplete de triunfos nos clásicos do IRC: Rally de Monte -Carlo, Tour de Corse e agora Rally Sanremo.
Ademais, foi a cuarta vez en 2011 que unha nova rolda do IRC decidiuse por unha marxe de menos de dous segundos despois da rifada nas Illas Canarias, República Checa e Hungría no principio do ano.
O éxito de Neuville tamén destacou o ritmo da Peugeot 207 Super 2000, que liderou os tramos polas exigientes, estreitas e reviradas estradas nos outeiros que rodean o Mar Mediterráneo por terceiro ano consecutivo.
Freddy Loix iniciou o segundo día cunha renda de 2.7s, por diante de Mikkelsen e tras gañar a etapa do venres noite coa súa BFO-SKODA Fabia Rally Team. Pola súa banda, Mikkelsen, quen liderara desde o primeiro tramo do venres, recuperou a primeira posición no primeiro tramo do sábado ao aproveitar o ritmo excesivamente lento de Loix.
Mikkelsen mantívose á fronte até Loix volveu tomar a dianteira despois de ir máis rápido que el nos seguinte dous tramos. El comezou a etapa 11 a 2.5s pero estrelouse no rápido descenso, afortunadamente sen lesións nin el nin o seu copiloto Miclotte Federico. Co seu coche bloqueando a estreita estrada, os organizadores víronse obrigados a cancelar a etapa.
Neuville, de 23 anos, gañou a carreira penúltima, unha do catro vitorias de etapa durante o último día, para iniciar a proba final de 0,3 s por diante de Mikkelsen. A pesar da súa renda, o noruegués de 22 anos de idade, non puido amarrar a súa vitoria IRC a pesar de lograr dominar a maior parte do rally.
Loix, cuxos esforzos lle valeron o prestixioso Coilin McRae IRC Flat Out Trophy, podería manter a cabeza da clasificación do IRC se se conseguiu o máximo de puntos e co seu rival Jan Kopecky no quinto lugar, despois de ser incapaz de manter o ritmo que lle permitiu as vitorias na República Checa e Hungría. Por tanto, Kopecky mantén intacta a súa vantaxe antes da penúltima rolda en Escocia o próximo mes.
Neuville e o seu copiloto Gilsoul Nicolás fixeron o suficiente para vencer ao SKODA Reino Unido Motorsport de Andreas Mikkelsen e Floene Onda e apuntarse a segunda vitoria en 2011. Ademais, este triunfo permite a Peugeot lograr o triplete de triunfos nos clásicos do IRC: Rally de Monte -Carlo, Tour de Corse e agora Rally Sanremo.
Ademais, foi a cuarta vez en 2011 que unha nova rolda do IRC decidiuse por unha marxe de menos de dous segundos despois da rifada nas Illas Canarias, República Checa e Hungría no principio do ano.
O éxito de Neuville tamén destacou o ritmo da Peugeot 207 Super 2000, que liderou os tramos polas exigientes, estreitas e reviradas estradas nos outeiros que rodean o Mar Mediterráneo por terceiro ano consecutivo.
Freddy Loix iniciou o segundo día cunha renda de 2.7s, por diante de Mikkelsen e tras gañar a etapa do venres noite coa súa BFO-SKODA Fabia Rally Team. Pola súa banda, Mikkelsen, quen liderara desde o primeiro tramo do venres, recuperou a primeira posición no primeiro tramo do sábado ao aproveitar o ritmo excesivamente lento de Loix.
Mikkelsen mantívose á fronte até Loix volveu tomar a dianteira despois de ir máis rápido que el nos seguinte dous tramos. El comezou a etapa 11 a 2.5s pero estrelouse no rápido descenso, afortunadamente sen lesións nin el nin o seu copiloto Miclotte Federico. Co seu coche bloqueando a estreita estrada, os organizadores víronse obrigados a cancelar a etapa.
Neuville, de 23 anos, gañou a carreira penúltima, unha do catro vitorias de etapa durante o último día, para iniciar a proba final de 0,3 s por diante de Mikkelsen. A pesar da súa renda, o noruegués de 22 anos de idade, non puido amarrar a súa vitoria IRC a pesar de lograr dominar a maior parte do rally.
Loix, cuxos esforzos lle valeron o prestixioso Coilin McRae IRC Flat Out Trophy, podería manter a cabeza da clasificación do IRC se se conseguiu o máximo de puntos e co seu rival Jan Kopecky no quinto lugar, despois de ser incapaz de manter o ritmo que lle permitiu as vitorias na República Checa e Hungría. Por tanto, Kopecky mantén intacta a súa vantaxe antes da penúltima rolda en Escocia o próximo mes.
Clasificación Final
1 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Peugeot 207 S2000) 2h19m57.8s
2 Andreas Mikkelsen/Onda Fløene (?KODA Fabia S2000) +1.5s
3 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) +16.0s
4 Jan Kopeckyý/Petr Starý (?KODA Fabia S2000) +1m09.1s
5 Bruno Magalhães/Paulo Grave (Peugeot 207 S2000) +1m26.0s
6 Alessandro Perico/Fabrizio Carrara (Peugeot 207 S2000) +3m47.8s
7 Umberto Scandola/Guido D?Amore (M-Sport Ford Festa S2000) +4m05.9s
8 Pierre Campá/Sabrina de Castelli (Peugeot 207 S2000) +4m28.0
0 comentarios:
Publicar un comentario