ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

FERREIRO-ANIDO PRIMEIROS EN LIÉRNAGUES

Os coruñeses Jesús Ferreiro e Javier Anido (Porsche 911 RS), sumaron onte o seu segundo triunfo da tempada, ao adxudicarse a vitoria no Rallye de Liérganes, a terceira cita valedoira para a Copa de España de Rallyes Históricos 2011 que se disputou nesta localidade cántabra.

O piloto de Melide dominou a carreira con total autoridade, despois de que o madrileño Antonio Sainz, o seu máis directo rival, non puidese finalmente tomar a saída ao sufrir unha avaría na súa Porsche, xusto despois das verificacións. A súa ausencia deixou o camiño totalmente libre a Ferreiro, que marcou o mellor tempo no dez tramos disputados e concluíu o rallye cunha renda de case tres minutos e medio sobre o segundo clasificado.

O asturiano Pablo López (Ford Escort RS 2.000) instalouse na segunda posición desde os primeiros compases da proba. E consciente de que non podía seguir o ritmo do líder, dedicouse a defender esa praza até o final. O catalán Carles Palau (Ford Escort RS), que chegou a Liérganes á fronte da clasificación provisional do campionato, terminou a etapa do venres moi preto de López, pero tivo que abandonar onte na cuarta especial con problemas mecánicos.

O cántabro Ignacio Cobo (Ford Escort RS 2.000) herdou entón esa posición, pero tivo que cedela tres tramos máis tarde ao seu paisano Mario Barquín (Opel Manta 200), que completou o podio final da carreira.

O gran beneficiado foi, con todo, José Antonio Zorrilla (Opel Ascona 200) que, copilotado por Susana Vidal, converteuse no novo líder provisional da Copa de España 2011. O "Raposo" protagonizou un rallye moi intelixente e, consciente de que nin López nin Barquín puntúan para o certame (os seus coches non pertencen a ningunha das categorías aceptadas), defendeu unha cuarta praza que realmente computa coma se fose a segunda a efectos do campionato. Ferreiro, con dous triunfos absolutos, sitúase ás súas costas na táboa provisional.

Ademais da xa mencionada incomparecencia de Sainz e as retiradas de Palou e Cobo, outros pilotos destacados tamén quedaron polo camiño. Miguel Otegui (Porsche 911 RS), tivo que abandonar por avaría no segundo tramo do venres; o mallorquino Toni Dezcallar (Mitsubishi Lancer 2.0 Turbo) caeu na sexta especial e José Antonio Rodríguez "Peitos" tamén dicía adeus á carreira nese mesmo tramo cando rodaba quinto.

Entre os participantes de regularidade sport, a carreira estivo bastante máis aberta. Varios equipos postuláronse para a vitoria e catro deles repartíronse os mellores rexistros parciais, aínda que ao final o triunfo volveu recaer nos vitorianos Juan Breda e Javier Alaña (Ford Escort RS 2.000), que suman xa tres triunfos no tres carreiras do certame nacional disputadas até a data.

Os locais Martín Arroio e Saúl Barrigón (Opel Ascona SR) comezaron mandando, tras imporse nos dous primeiros tramos da etapa do venres. Pero Breda e Alaña reaccionaron ao día seguinte e protagonizaron unha bonita loita durante as especiais matinais cos andaluces Ildefonso e Miguel Anxo García (Ford Escort RS 2.000).

As dúas formacións alternáronse á fronte da clasificación provisional, pero os García foron perdendo aos poucos o ritmo dos vitorianos para ceder o protagonismo aos cataláns Josep e Xavi Guí (Renault 5 Alpine), aos vascos Manu Bilbao e Juanma Rodríguez (Porsche 911 RS) e, sobre todo, aos cántabros Gelo Bustamante e Eloina Cayón (Ford Escort RS 2.000), que protagonizaron un excelente final de rallye que lles levou desde a décima á segunda posición en apenas catro tramos, despois de encadear tres mellores rexistros parciais.

Entre os abandonos máis significativos, hai que destacar o protagonizado por Castor Ortega e Mari Carmen Díaz (Ford Escort RS), que quedaron no penúltimo tramo cando eran sétimos.

Tras esta terceira cita da tempada nacional, Breda e Alaña reforzan aínda máis o seu liderado no campionato, con tres vitorias en tres carreiras e o máximo de puntos en liza. A próxima carreira será o Rallye de Avilés, que terá lugar a principios de xullo no Principado de Asturias.

Clasificación final velocidade:

Jesús FERREIRO / Javier ANIDO (Porsche Carreira RS), 1h 01?07?7
Pablo LÓPEZ / Javier RODRÍGUEZ (Ford Escort RS 2.000), a 3?25?8
Mario BARQUÍN / Raúl PÉREZ (Opel Manta 200), a 5?29,9
José Antonio ZORRILLA / Susana VIDAL (Opel Ascona 200), a 5?55?8
Manuel BOBES / Manuel GARCÍA (Ford Escort RS 1.600), a 7?00?8
Iñaki BARREDO / Diego FERNÁNDEZ Ford Escort RS 2.000), a 8?46?5
José MARBÁN / Iñaki PAEZ (Ford Escort RS), a 9?19?9
Santiago CAÑIZARES / Daniel CUE (Renault Alpine A-110 1.600), a 9?52?9
Miguel DÍAZ / Diego SAN JUAN (Renault 5 Alpine), a 10?23?9
José Javier AGUINAGA / Gorka AGUINAGA (Seat 124 Especial), 14?57?3

Clasificación final regularidade sport:

Juan BREDA / Javier ALAÑA (Ford Escort RS 2.000), 102,5 puntos
Anxo BUSTAMANTE / Eloina CAYÓN (Ford Escort RS 2.000), 114,2 puntos
Manu BILBAO / Juanma RODRÍGUEZ (Porsche 911 SC), 121,2 puntos
Ricardo GONZÁLEZ / José Luís GONZÁLEZ (Ford Escort RS 2.000), 130,6 puntos
Ildefonso GARCÍA / Miguel Anxo GARCÍA (Ford Escort RS 2.000), 133,0 puntos
José Luís CARREIRA / Gabriel VEIGAS (Volkswagen Golf GTI), 141,3 puntos
Miguel PINDADO / Alicia GUTIÉRREZ (Porsche 911), 158,6 puntos
Julián OLAIZ / Epifanio ARRONIZ (Porsche 911 RS), 216,5 puntos
Antonio GUTIERREZ / Manuel MACHO (Porsche 911), 222,0 puntos
Francisco Javier ESQUER / José Antonio FERNÁNDEZ (Datsun 240Z), 246,6 puntos

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba